حضور Wonder Woman 1984 در کامیک‌کان برزیل با انتشار پوستر جدیدی تایید شد

28 November 2020 - 22:30

پوستری جدید از فیلم بسیار مورد انتظار Wonder Woman 1984 منتشرشده است که حضور این عنوان در پنلی از نشست CCXP که ماه بعد برگذار خواهد شد را تأیید می‌کند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم به کارگردانی پتی جنکینز (Patty Jenkin) که به‌عنوان دنباله‌ی Wonder Woman محصول ۲۰۱۷ عمل خواهد کرد، زندگی متفاوت دایانا با بازی گل گدوت (Gal Gadot) در واشنگتن دی‌سی را دنبال خواهد کرد. بااین‌حال وقتی سروکله‌ی تهدیدهای جدید نظیر مکسول لرد با بازی پدرو پاسکال (Pedro Pascal) و باربارا مینروا ملقب به چیتا با بازی کریستن ویگ (Kristen Wiig) پیدا می‌شود، دایانا مجبور می‌شود تا دوباره دست‌به‌کار شود و در این میان با مسائل پیچیده‌ای مانند ظاهر شدن دوباره و شگفت‌آور عشق ازدست‌رفته‌اش استیو ترور با بازی کریس پاین (Chris Pine) روبه‌رو می‌شود.

ابتدا قرار بود تا Wonder Woman 1984 در سال ۲۰۱۹ اکران شود اما کمپانی Warner Bros. آن را به ژوئن ۲۰۲۰ موکول کرد. شیوع ویروس کرونا موجب تأخیرهای بیشتر برای این اثر شد که در آخرین آن‌ها تاریخ انتشار فیلم برای ۲۵ دسامبر تنظیم شد. این در حالی است که همچنان امکان آن وجود دارد تا کمپانی برادران وارنر یک‌بار دیگر انتشار فیلم را به تعویق بیندازد. تا به این لحظه اما چیزی که قطعی است، فیلم بنا بر اطلاعیه‌ای که هفته‌ی گذشته منتشر شد به تعهد خود برای اکران در سالن‌های سینما پایبند خواهد بود با ذکر این اطلاعیه که علاوه بر آن نیز بر روی سرویس آنلاین HBO Max در همان روز اکران، در دسترس قرار خواهد گرفت. این مسئله با برنامه‌ی سابق فیلم که طی آن قرار بود فقط در سینماها اکران شود بسیار متفاوت است اما خب چه چیز امسال مانند گذشته‌ی خود بوده است که این برنامه نیز مانند گذشته‌ی خود باشد؟

به نظر می‌رسد که Wonder Woman 1984 تا پیش از زمان انتشار خود در دسامبر برای تبلیغات اضافه‌تری آماده می‌شود. حساب توییتری Warner Bros. Pictures Brasil پوستر رنگارنگ و جدیدی از این فیلم کمپانی دی‌سی منتشر کرده است که دایانا را در زره عقاب طلایی‌اش نشان می‌دهد. مضاف بر پوستر، کمپانی سازنده تأیید کرده است که فیلم مذکور در رویداد CCXP برزیل در تاریخ ۶ دسامبر بخشی از پنل WarnerMedia خواهد بود.

مانند هر رویداد عظیم مخصوص طرفداران دیگری در سال جاری، CCXP (که اکنون عنوانش CCXP Worlds: A Journey of Hope است) نیز به‌صورت مجازی برگذار خواهد شد تا با توجه به بیماری جهان‌گیری که در دنیا جریان دارد به طریقی امن طرفداران را گرد یکدیگر جمع کند. این رویداد درزمانی برگذار می‌شود که به تاریخ انتشار Wonder Woman 1984 بسیار نزدیک خواهد بود و به نظر به‌عنوان آخرین فعالیت‌های تبلیغاتی برای فیلم عمل خواهد کرد. شاید آخرین تریلر فیلم مذکور در آن منتشر شود که با توجه به آنکه نخستین تریلر فیلم نیز در دسامبر گذشته در همین رویداد منتشر شد، اتفاقی جالب خواهد بود.

منبع: Screen Rant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.