الکس گارلند در حال توسعه فیلمی ترسناک است

29 November 2020 - 12:00

اکنون که طرفدارن سریال علمی-تخیلی الکس گارلند (Alex Garland) با نام Devs فرصت تماشا کردن آن را داشته‌اند، این فیلم‌ساز اهل انگلیس مشغول آماده‌سازی پروژه بعدی خود می‌باشد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

سایت Empireonline گزارش داده است که الکس گارلند فیلم‌نامه فیلم ترسناکی با بودجه کمی که اتفاقات آن در انگلستان جریان دارد را نوشته است و وظیفه کارگردانی آن را نیز خود او انجام خواهد داد. هنوز عنوانی برای این فیلم انتخاب نشده و الکس گارلند هنوز مشغول تأمین مالی این فیلم است ولی با این حال هنوز این امید وجود دارد که روند تولید این فیلم در تابستان یا بهار سال بعدی میلادی (با توجه به در دسترس بودن بازیگران انتخابی او) آغاز شود.

الکس گارلند در این باره گفت:

من فیلم‌نامه فیلمی ترسناک با بودجه ساخت کمی را نوشته‌ام که اتفاقات این فیلم در انگلستان جریان دارد. من نمی‌دانم که آیا این فیلم غیرواقع‌بینانه است یا خیر. همیشه در این مقطع، فیلمی احساس می‌شود که غیرواقع‌بینانه است ولی به نحوی بعداً واقع‌بینانه می‌شود.

الکس گارلند فیلم‌نامه‌نویس تحسین شده فیلم‌هایی مانند فیلم ۲۸ Days Later با کارگردانی دنی بویل (Danny Boyle) و فیلم Sunshine به همراه فیلم‌های دیگری از جمله فیلم Dredd و Never Let Me Go است. او برای اولین بار و در سال ۲۰۱۴ فیلم Ex Machina با نقش‌آفرینی بازیگرانی همچون دومنهال گلیسون (Domnhall Gleeson)، آلیسیا ویکاندر (Alicia Vikander) و اسکار آیزاک (Oscar Isaac) را کارگردانی کرده بود و پس از آن نیز او وظیفه کارگردانی فیلم علمی-تخیلی Annihilation با نقش‌آفرینی ناتالی پورتمن (Natalie Portman) و اسکار آیزاک را بر عهده داشته بود.

این نویسنده نامزد دریافت جایزه اسکار در حال برنامه‌ریزی بود تا سریال تلویزیونی جدیدی را درباره وضعیت اعتراضات بی‌اثر و سطحی که در سال‌های اخیر در جهان انجام شده است را بسازد که ایده ساخت این سریال به علت اعتراضات Black Lives Matter که میلیون‌ها نفر در خیابان‌های جهان برای حمایت از زندگی سیاه‌پوستان در آمریکا انجام داده بودند منتفی شد.

او در این باره گفت:

در مقطعی و به دلیل نافرمانی مدنی باید چیزهایی را بشکنی؛ بنابراین من فیلم‌نامه‌ای را می‌نوشتم که در آن نیاز به شکستن چیزها بود. من فکر کردم که خوب اکنون اگر این فیلم‌نامه را بنویسم (به علت اعتراضات Black Lives Matter) بی‌معنی خواهد بود. به طرز خوب و غیرعادی تقریباً احساس خوشحالی کردم.

پس از این او تصمیم گرفت که فیلم‌نامه فیلمی ترسناک را بنویسد. او در تولید سریال پیچیده Devs به عنوان نویسنده فیلم‌نامه، خالق، کارگردان و مدیر این سریال نقش داشته است.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.