روند تولید سریال Genius: Aretha به پایان رسید

29 November 2020 - 12:30

سریال دیگری که روند تولیدش به علت شیوع ویروس کرونا و تبعات ناشی از آن متوقف شده بود سریال Genius: Aretha است که اکنون خبر رسیده که کار ساخت این فصل از این مجموعه سریال به پایان رسیده است. سریال Genius: Aretha سومین بخش از مجموعه سریال‌های National Geographic است که روند تولیدش امروز در شهر آتلانتا آمریکا به پایان رسیده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

دو فصل قبلی این مجموعه Genius: Einstein و Genius: Picasso نام داشته است. برای جشن گرفتن به اتمام رسیدن روند تولید این فصل از این مجموعه عکسی‌هایی در اینستاگرام از بازیگر نقش آرتا فرانکلین با نام سینتیا اریوو (Cynthia Erivo) به همراه تهیه‌کننده اجرایی و مدیر این سریال با نام سوزان لوری پارکز (Suzan-Lori Parks) همچنین تهیه‌کننده اجرایی دیگر و کارگردان آن با نام آنتونی همینگوی (Anthony Hemingway) منتشر شده است. در ماه پیش و زمانی که خدمه و بازیگران این فصل برای ادامه روند تولید آن به ساخت این سریال بازگشتند سوزان لوری پارکز نامه خوش‌آمد گویی مجددی را برای آن‌ها فرستاد بود.

این عکس ها را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

 

نوشته‌ای که زیر این عکس‌ها مشاهده می‌شود خبر از این می‌دهد که سریال Genius: Aretha در سال ۲۰۲۱ پخش خواهد شد.

سریال Genius: Aretha درباره خواننده افسانه‌ای آهنگ Chain of Fools با نام آرتا فرانکلین (Aretha Franklin) است که او خواننده و ترانه‌سرا معروف سبک‌های موسیقی گاسپل، ریتم اند بلوز، موسیقی سول و موسیقی پاپ و از بزرگان تاریخ آواز و موسیقی آمریکا بوده است. در اواسط ماه مارس (اسفند ماه ۱۳۹۸) روند تولید این سریال به علت ویروس کورنا و تعطیلی روند ساخت فیلم‌ها و سریال‌ها متوقف شده بود که در این زمان تنها نصف قسمت‌هایی که دستور ساخت آن برای این فصل صادر شده بود را تولید کرده بودند. دو هفته بعد شبکه نشنال جئوگرافیک تاریخ پخش این فصل از این مجموعه سریال کوتاه که در ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۵ ماه می امسال (۵ خرداد ماه ۱۳۹۹) منتشر شود را به تاریخی نامشخص دیگری در همین امسال منتقل کرده بود. با توجه به روند تولید این سریال و ادامه شیوع ویروس کرونا به نمایش درآمدن آن در سال ۲۰۲۱ محتمل‌تر به نظر می‌رسید که اکنون تائید شده است که این فصل از این مجوعه سریال در سال ۲۰۲۱ به نمایش در خواهد آمد. این سریال توسط کمپانی‌های Imagine Television و Touchstone TV تولید شده است. انتظار می‌رود که سریال Genius: Aretha پیش از به اکران درآمدن فیلم بیوگرافی آرتا فرانکلین با نام Respect و با نقش‌آفرینی جنیفر هادسن (Jennifer Hudson) که تاریخ اکران آن به تازگی به ماه اوت ۲۰۲۱ (۳ شهریور ماه ۱۴۰۰) موکول شده است به نمایش درآید.

پس از آماده‌سازی گسترده جهت شروع مجدد روند تولید این فصل از این مجموعه، روند ادامه تولید این سریال در تاریخ ۱ اکتبر امسال آغاز شده بود. سه هفته بعد روند فیلم‌برداری این سریال برای چند روز متوقف شده بود که علت آن نیز این بوده که تست کرونا یکی از بازیگران آن مثبت اعلام شده بود، مشکلی که خیلی از فیلم‌ها و سریال‌های دیگر به علت ادامه شیوع ویروس کورنا درگیر آن هستند. روند به اتمام رسیدن فصل اول این سریال که شامل هشت قسمت می‌باشد یه سال پس از زمانی که برای اولین بار آن‌ها شروع به تولید این فصل کردند یعنی در ماه دسامبر ۲۰۱۹ طول کشیده است.

بازیگرانی که در این فصل از این مجموعه نقش‌آفرینی کرده‌اند عبارت‌اند از:

سینتیا اریوو، کورتنی بی. ونس (Courtney B. Vance)، مالکوم برت (Malcolm Barrett)،‌ هومر پلسی (Patrice Covington)، کیمبرلی هبرت گریگوری (Kimberly Hébert Gregory)،‌ ربکا نائومی جونز (Rebecca Naomi Jones)، شایان جردن (Shaian Jordan)،‌ مارک ریچاردسون (Marque Richardson)، پائولتا واشنگتن (Pauletta Washington)، استیون نورفلیت (Steven Norfleet)، عمر جی. دورسی. تی.آی. (.Omar J. Dorsey. T.I)، آنتونیک اسمیت (Antonique Smith) و تینا فیرز (Tina Fears).

آنتونی همینگوی کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی این سریال می‌باشد. سوزان لوری پارکز نیز مدیر این سریال و یکی دیگر از تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال است. از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی دیگر این سریال نیز می‌توان برایان گریزر (Brian Grazer) و ران هاوارد (Ron Howard) از کمپانی Imagine به همراه کلایو دیویس (Clive Davis) و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کمپانی Atlantic Records کریگ کالمن (Craig Kallman) را نام برد.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.