فیلم‌برداری سریال Hawkeye از هفته‌ی بعد آغاز خواهد شد

29 November 2020 - 14:30

فیلم‌برداری سریال Hawkeye متعلق به کمپانی Marvel Studios که از سرویس Disney+ پخش خواهد شد، هفته‌ی بعد در نیویورک آغاز خواهد شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

با شروع فاز چهارم دنیای سینمایی مارول در سال ۲۰۲۱، قحطی محتوایی از MCU با سیلی از فیلم‌ها و سریال‌ها از بین می‌رود. یکی از این پروژه که در دست ساخت قرار دارند، حول محور کلینت بارتون با بازی جرمی رنر (Jeremy Renner) جریان دارد که در طی آن به کیت بیشاپ نیز برای جانشینی‌اش در MCU آموزش خواهد داد. مارول پیش‌تر اعلام کرده بود که «شاهین چشم» در سال ۲۰۲۱ بر روی دیزنی پلاس قرار خواهد گرفت اما این مسئله تا پیش از آن بود که بیماری کوید-۱۹ باعث تغییراتی زیاد در جدول پخش تولیدات فاز چهارم باشد.

جدول زمانی توسعه‌ی سریال Hawkeye تابه‌حال دستخوش جابه‌جایی‌ها و تغییرات زیادی شده است. طبق برنامه‌ی اولیه، قرار بود تا فیلم‌برداری آن در تابستان ۲۰۲۰ آغاز شود و وقتی مارول کارگردانان این سریال را انتخاب کرد، به نظر می‌رسید که به زمان آغاز تولید سریال نزدیک شده باشیم اما وقتی ماه ژوئیه از راه رسید اخباری از وضعیت سریال تا آن زمان منتشر نشده بود؛ رنر اخیراً به تمریناتش برای Hawkeye اشاره کرده بود که این علامت به طرفداران می‌داد که احتمالاً فیلم‌برداری به‌زودی شروع خواهد شد.

اکنون مدرک جدیدی از نزدیک بودن شروع تولید سریال «شاهین چشم» پیدا شده است. کریس ولچ (Chris Welch)، تدوینگر وب‌سایت Verge اطلاعیه‌ای پیدا کرده است که از آغاز فیلم‌برداری سریال در هفته‌ی بعد یعنی روز دوم دسامبر در بروکلینِ نیویورک خبر می‌دهد. این اطلاعیه مربوط به اثری به نام “Anchor Point” است که عنوان تولیدی برای سریال Hawkeye به شمار می‌رود. مشخص نیست که تولید سریال در بروکلین تا چه مدتی ادامه خواهد یافت، ضمن آنکه طبق گزارش‌ها محل اصلی تولید این مجموعه آتلانتای جورجیا اعلام شده بود.

تولید سریال «هاکای» قدم بزرگی برای این عنوان است و آخرین موج از روند تولید سریال‌های اختصاصی مارول استودیوز برای دیزنی پلاس خواهد بود. حدود یک هفته از آغاز فیلم‌برداری سریال Ms. Marvel می‌گذرد، تولید سریال Loki نیز به‌زودی آغاز خواهد شد که با در نظر گرفتن آن‌ها، Hawkeye سومین سریال دنیای سینمایی مارول خواهد بود که در حال حاضر مراحل فیلم‌برداری خود را طی می‌کنند. فیلم‌برداری سریال‌های The Falcon and The Winter Soldier و WandaVision در حال حاضر به‌پایان رسیده است. مارول استودیوز همچنین در حال حاضر مشغول فیلم‌برداری Spider-Man: Homecoming 3 و Doctor Strange in the Multiverse of Madness است.

احتمالاً در هفته‌ی آینده نام تعدادی بازیگر دیگر برای ایفای نقش در Hawkeye اعلام خواهد شد که می‌تواند خبر خوشی برای طرفدارانی باشد که مشتاقانه منتظرند ببینند چه کسی ایفاگر نقش کیت بیشاپ خواهد بود. مارول برای این نقش به هیلی استاینفلد (Hailee Steinfeld) پیشنهاد داده بود اما طبق گزارش‌ها برنامه‌ی کاری او برای حضور در سریال Dickinson محصول سرویس Apple+ باعث به وجود آمدن مشکلاتی شده بود. بااین‌حال هنوز گزارشی مبنی بر مذاکره‌ی مارول با بازیگری دیگر برای نقش مذکور منتشر نشده است. استاینفلد یا هرکس دیگری که نقش کیت بیشاپ را بخواهد ایفا کند، هفته‌ی بعد بر سر صحنه‌ی فیلم‌برداری سریال حاضر خواهد شد و درنتیجه خبر آن یا به‌صورت رسمی و یا توسط تصاویری که به‌وسیله‌ی طرفداران از سر صحنه‌ی فیلم‌برداری سریال گرفته خواهند شد، منتشر می‌شود.

منبع: Screen Rant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.