تریلر فیلم Red, White and Blue از مجموعه Small Axe منتشر شد

29 November 2020 - 15:30

سرویس استریم آمازون پرایم تریلر فیلم Red, White and Blue، سومین فیلم استیو مک‌کوئین (Steve McQueen) از مجموعه Small Axe، با بازی جان بویگا (John Boyega) را منتشر کرد. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

فیلم Red, White and Blue که قرار است ۴ دسامبر (۱۴ آذر) توسط این استریمر منتشر شود، بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است. داستان این فیلم پیرامون لروی لوگان، با بازی بویگا است، جوانی که در پزشکی قانونی کار می‌کند و به دنبال چیزی فراتر از کارهای انفرادی آزمایشگاهی خود است. وقتی او می‌بیند که پدرش توسط دو پلیس مورد تعرض قرار گرفته است، جاه‌طلبی دوران کودکی او برای تبدیل شدن به یک افسر پلیس ترغیب می‌شود. جاه‌طلبی‌ای که ناشی از یک امید ساده‌لوحانه است که می‌خواهد نگرش‌های نژادپرستانه را از درون تغییر دهد. قبل از جا افتادن در شغل جدید و اجرای تعهد خود به حفاظت و خدمت، او باید بر موانعی از جمله عدم توافق پدر و نژادپرستی آشکاری که در شغل جدیدش به عنوان یک پاسبان محقر ولی نمونه در اداره پلیس شهری می‌یابد غلبه کند.

مک‌کوئین به همراه کورتیا نیولند (Courttia Newland)، فیلم‌نامه این فیلم را نوشته‌اند. استیو توسان (Steve Toussaint)، بازیگر فیلم Prince of Persia، و همچنین تایرون هانتلی (Tyrone Huntley)، نیتن ویدال (Nathan Vidal) و جیدن اوشنیه (Jaden Oshenye) در این فیلم به بویگا پیوستند.

فیلم‌های اصلی در مجموعه Small Axe از اواخر دهه ۶۰ تا اواسط دهه ۸۰ به تصویر کشیده شدند و داستان‌های شخصی از جامعه هندی غرب لندن را روایت می‌کردند که زندگیشان علیرغم نژادپرستی رایج ان دوره، توسط نیروی اراده خودشان شکل می‌گرفت. عنوان این فیلم از ضرب المثل آفریقایی “اگر تو درخت بزرگی هستی، ما یک تبر بزرگ هستیم” نشات گرفته است.

اولین فیلم این مجموعه با نام Mangrove، با بازی لتیشا رایت (Letitia Wright) و شون پارکس (Shaun Parkes) است که در ۲۰ نوامبر (۳۰ آبان) برای اولین‌بار پخش شد. دومین فیلم این مجموعه Lovers Rock با بازی امراه جی استریت اوبن (Amarah-Jae St. Aubyn) و مایکل وارد (Micheal Ward) است که در ۲۷ نوامبر (۷ آذر) در استریمر آمازون پرایم پخش شد. پس از انتشار فیلم Red, White and Blue در ۴ دسامبر، این مجموعه با فیلم Alex Wheatle که ۱۱ دسامبر (۲۱ آذر) منتشر می‌شود و فیلم Education که در ۱۸ دسامبر (۲۸ آذر) منتشر می‌شود، ادامه می‌یابد.

تریلر این فیلم را در کانال یوتیوب مشاهده نمایید.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.