اولین تریلر رسمی از فیلم Godmothered منتشر شد

30 November 2020 - 15:00

Disney+ به‌طور رسمی تریلری از جدیدترین کمدی فانتزی مخصوص تعطیلات خود با عنوان Godmothered منتشر کرد که در آن جیلیان بل (Jillian Bell) تلاش می‌کند پری مهربانی بی‌نقصی برای شخصیت مکنزی با بازی آیلا فیشر (Isla Fisher) باشد. این فیلم روز جمعه چهارم دسامبر (۱۶ آذر) بر روی سرویس استریمی مذکور قرار خواهد گرفت. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

کمدی Godmothered که در زمان کریسمس جریان دارد در مورد النور، یک پری مهربان جوان و بی‌تجربه‌ی در حال آموزش دیدن است که وقتی متوجه می‌شود حرفه‌ی موردعلاقه‌اش درخطر انقراض است، تصمیم می‌گیرد تا به دنیا نشان دهد که مردم هنوز به پری مهربان نیاز دارند. او نامه‌ای نادیده‌گرفته‌شده از یک دختر ۱۰ ساله‌ی غمگین پیدا می‌کند، به دنبال او می‌گردد و سرانجام پیدایش می‌کند؛ مکنزی اکنون ۴۰ سال سن دارد و مادری تنها و شاغل در ایستگاه خبری بوستون است. مکنزی که چندین سال قبل شوهرش را ازدست‌داده است به همه‌چیز اعتقاد دارد جز عبارت “و سال‌ها به خوبی و خوشی زندگی کردند” اما النور مصمم است که به مکنزی شادی ببخشد و اعتقاد او به خوشبختی و خوشی را بازگرداند، چه او خوشش بیاید یا نیاید.

ستارگان این فیلم را جیلیان بل از Brittany Runs a Marathon و ایلا فیشر از Confessions of a Shopaholic تشکیل می‌دهند؛ در کنار آن‌ها سانتیاگو کبررا (Santiago Cabrera)، مری الیزابت الیس (Mary Elizabeth Ellis)، جین کرتین (Jane Curtin)، جون اسکویب (June Squibb)، جیلین شی اسپیدر (Jillian Shea Spaeder)، ویلا اسکای (Willa Skye)، آرتمیس پبدانی (Artemis Pebdani)، آتکارش امبودکار (Utkarsh Ambudkar) و استفنی ویر (Stephnie Weir) در این عنوان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

Godmothered توسط شارون مک‌گوایر (Sharon McGuire) از فیلم Bridget Jones’s Diary کارگردانی می‌شود که فیلم‌نامه‌ی آن را نیز به همراه کری گرنلاند (Kari Granlund) و ملیسا استک (Melissa Stack) نوشته‌اند. جاستین اسپرینگر (Justin Springer) از فیلم Dumbo، دایان ساباتینی (Diane L. Sabatini) از Lady and the Tramp، تام پولاک (Tom Pollock) از فیلم Ghostbusters: Afterlife و ایوان رایتمن (Ivan Reitman) از Ghostbusters تهیه‌کنندگان و ایمی کارپ (Amie Karp) از Ghostbusters: Afterlife تهیه‌کننده‌ی اجرایی این عنوان است.

برای مشاهده‌ی این تریلر می‌توانید به پلتفرم یوتیوب مراجعه کنید.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.