فلورنس پیو به سریال Hawkeye می‌پیوندد

1 December 2020 - 16:30

گزارش‌ها حاکی از این است که فلورنس پیو (Florence Pugh) ستاره فیلم Black Widow قرار است که در سریال Hawkeye نقش‌آفرینی کند. فلورنس پیو نقش یلنا بلووا را در فیلم Black Widow بازی کرده است که او در این فیلم مانند بیوه سیاه آدم کشی حرفه‌ای و یکی از دوستان بلند ناتاشا رومانوف بوده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

یلنا بلووا در کنار ناتاشا برای تبدیل شدن به بیوه سیاه آموزش دیده است. طبق گزارش‌ها ناتاشا پس از فیلم Black Widow که قرار است در سال بعد میلادی اکران شود مسئولیت بیوه سیاه بودن را به یلنا بلووا می‌سپارد تا این فرصت به وجود آید که در آینده کاراکتر فلورنس پیو در دنیای سینمایی مارول نیز حضور داشته باشد.

روند تولید سریال Hawkeye به زودی و در هفته بعد قرار است که در شهر بروکلین ایالت نیویورک آمریکا آغاز شود. داستان این سریال نیز بر روی کلینت بارتون با نقش‌آفرینی جرمی رنر (Jeremy Renner) تمرکز دارد که او می‌خواهد دختر خودش با نام کیت بیشاپ را برای جایگزینی خود آموزش دهد؛ مانند دیگر پروژه‌هایی که قرار بود قبل از شیوع ویروس کرونا ساخته شوند، این سریال نیز با سختی‌های زیادی مواجه شده است تا اینکه بتواند روند تولیدش را آغاز کند. در ابتدا قرار بود که زمان آغاز روند فیلم‌برداری این سریال در فصل تابستان امسال شروع شود ولی پس از آن از ماه جولای هیچ‌گونه خبر دیگری درباره روند ساخت این سریال منتشر نشده است. جرمی رنر اخیراً از تمرین‌های خود که برای آماده‌سازی در این نقش انجام داده است ویدیویی را منتشر کرده که نشان از این می‌دهد که بالاخره روند تولید این سریال قرار است رو به جلو حرکت کند. این سریال یکی از پروژه‌های زیادی از دنیای سینمایی مارول است که در مرحله تولید قرار دارد تا مارول را برای آغاز فاز ۴ فیلم‌های سینمایی و سریال‌های خود آماده کند.

خبر پیوستن فلورنس پیو به سریال Hawkeye را وب‌سایت The Direct منتشر کرده است. نحوه پیوستن کاراکتر فلورنس پیو و نقش او در سریال Hawkeye هنوز مخفی مانده است ولی با این حال منابع داخلی گفته‌اند که او لباسی الهام گرفته شده از لباس رونینی که هاکای در فیلم Avengers: Endgame به تن کرده بوده است را در این سریال خواهد پوشید. با توجه به اینکه این احتمال وجود دارد که کلینت بارتون در فیلم Black Widow حضور داشته باشد، احتمال دارد که این دو کاراکتر برای اولین بار در این فیلم با یکدیگر ملاقات کنند.

حضور کاراکتر فلورنس پیو در سریال Hawkeye به چند دلیل منطقی به نظر می‌رسد. اول اینکه رابطه بین ناتاشا و کلینت بنیاد داستان Infinity Saga بوده است و دوم اینکه این رابطه پایه و اساس یکی از غم‌انگیزترین طرح داستانی آن نیز بوده است. احتمال دارد که یلنا بلووا پس از مرگ ناتاشا در فیلم Avengers: Endgame به دنبال کلینت بارتون برود تا بفهمد که چه اتفاقی برای ناتاشا رخ داده است و یا به کلینت بارتون در آموزش دادن کیت بیشاپ کمک کند. یلنا بلووا قرار است که نقش بسیار مهمی را در آینده دنیای سینمایی مارول داشته باشد. با توجه به اینکه ناتاشا میراث خود را برای یلنا به جا گذاشته است، او می‌تواند پلی باشد برای توسعه دادن نسل بعدی ابرقهرمان‌ها، مخصوصاً اگر او به کلینت کمک کند تا جانشین‌اش را آموزش دهد.

فلورنس پیو ستاره نوظهوری است که خواهد توانست مدت طولانی را در این فرنچایز حضور داشته باشد. این بازیگر چندین سال است که در صنعت سینما مشغول به کار بوده ولی نقش‌هایی که او در فیلم‌های Midsommar و Little Women ایفا کرده است باعث شده تا او تبدیل به چهره‌ای مشهور در این صنعت شود که او در حال حاضر یکی از موردبحث‌ترین بازیگرهایی است که در این صنعت مشغول به کار است. احمقانه خواهد بود اگر کمپانی مارول این بازیگر نامزد دریافت جایزه اسکار را فقط برای این فیلم استخدام کرده باشد. با توجه به اینکه فیلم Black Widow فیلم پیش درآمدی است و نیاز به قهرمان‌های زن و داستان‌های متنوع در دنیای سینمایی مارول احساس می‌شود، نقش فلورنس پیو در آینده فرنچایزی که مارول خلق کرده است نقشی حیاتی خواهد بود و او جزو یکی از هیجان‌انگیزترین بازیگران جدیدی است که قرار است به جمع دیگر بازیگران فاز ۴ دنیای سینمایی مارول اضافه شود. امیدواریم که با حضورش در سریال Hawkeye، او بتواند جای خودش را در این سریال به عنوان یکی از بازیگرهای جدید دنیای سینمایی مارول محکم کند.

منبع: اسکرین‌رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.