کارگردان فیلم جدید Van Helsing انتخاب شد

2 December 2020 - 12:30

پس از منتشر کردن دوباره جهان فیلم‌های هیولایی با انتشار فیلم موفق The Invisible Man، کمپانی Universal Pictures همچنان در حال توسعه و ساخت فیلم‌های دیگری از این جهان می‌باشد و اکنون آن‌ها به یکی از کاراکترهای نمادین غیر هیولایی خود چشم دوخته‌اند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

طبق گفته‌های منابع داخلی، یونیورسال در حال توسعه فیلم اورجینال، ترسناک و دلهره‌آوری است که از فیلم کلاسیک هیولایی آن‌ها الهام گرفته و این فیلم در جهان Van Helsing جریان دارد. وظیفه کارگردانی این فیلم بر عهده جولیوس ایوری (Julius Avery) است که او در کارنامه خود وظیفه کارگردانی فیلم موفق Overlord را بر عهده داشته است. جیمز وان (James Wan) نیز یکی از تولیدکنندگان این فیلم خواهد بود که او این فیلم را از طریق کمپانی خود با نام Atomic Monster تولید خواهد کرد.

علاوه بر جیمز وان دیگر تولیدکننده این فیلم مایکل کلییر (Michael Clear) می‌باشد و جودسون اسکات (Judson Scott) نیز تهیه‌کننده اجرایی این فیلم خواهد بود.

فیلم‌نامه این فیلم هنوز مخفی مانده است ولی قرار است که این فیلم در جهان شکارچی هیولای معروفی با نام ون هلسینگ جریان داشته باشد. مشخص نیست که چگونه از کاراکتر ون هلسینگ در این فیلم استفاده خواهد شد ولی این کاراکتر که در ابتدا در رمان نوشته شدن توسط برام استروکر (Bram Stroker) با نام Dracula ظاهر شده بود، برای سال‌هاست که داستان اختصاصی خود را دارد. یونیورسال در سال ۲۰۰۴ تلاش کرده بود که با نقش‌آفرینی هیو جکمن (Hugh Jackman) در نقش ون هلسینگ فرنچایزی را از این جهان خلق کند ولی این فیلم عملکرد ضعیفی را در باکس آفیس از خود بر جای گذاشته بود و با توجه به فروش ضعیف آن خلق فرنچایزی از این فیلم به بن‌بست خورد ولی جهان این فیلم همچنان یکی از اولویت‌های کمپانی یونیورسال برای گسترش فیلم‌های جهان هیولایی خود باقی مانده است.

اریک پیرسون (Eric Pearson) فیلم‌نامه اصلی این فیلم را نوشته است و جولیوس ایوری نیز کار نوشتن دوباره بعضی از قسمت‌های این فیلم‌نامه را بر عهده داشته است.

کمپانی یونیورسال همچنان متعهد است تا پروژه‌های فیلم‌ساز محور قابل ‌توجه‌ای را بر اساس کاراکترهای خلق شده در دنیای فیلم‌های هیولایی‌شان بسازد. به جای رو به جلو حرکت کردن با تولید بخشی از فیلم‌هایی که در جهانی به هم پیوسته جریان دارند، این کمپانی این برنامه‌شان را متوقف و ارزیابی مجدد کرده‌اند و به آن‌ها یادآوری شد عاملی که باعث پایداری این کاراکترها را در طی نسل‌ها شده است، اشتیاق و مرتبط بودن آن‌ها است مانند کاری اخیری که آن‌ها با فیلم The Invisible Man و با کارگردانی لی ونل (Leigh Whannell) و تولیدکنندگی کمپانی Blumhouse انجام داده‌اند که این فیلم موفق فروشی بیش از ۱۳۰ میلیون دلار را در باکس آفیس جهانی تجربه کرده است.

موردی که استخدام جولیوس ایوری را برای کارگردانی این فیلم قابل توجه کرده است این است که این کمپانی گفته است که آن‌ها برای تولید فیلم‌های هیولایی خود از هر برداشت و اقتباسی از آن‌ها استقبال می‌کنند از جمله اینکه آیا فیلم با درجه سنی بزرگ‌سال تولید شود یا خیر، موردی که این کمپانی برای سال‌هاست که از تولید آن‌ها اجتناب می‌کند. پس از موفقیت فیلم Invisible Man که این فیلم با درجه سنی بزرگ‌سال به نمایش درآمده بود، این گزینه برای کارگردانی فیلم Van Helsing در دسترس جولیوس ایوری خواهد بود و با توجه به سابقه جولیوس ایوری از تولید این چنین فیلم‌ها مانند فیلم Overlord که او با همکاری کمپانی پارامونت و Bad Robot ساخته است این امکان برای او وجود خواهد داشت که برداشت او از این کاراکتر بسیار تاریک‌تر باشد.

فیلم‌های که کمپانی جیمز وان با نام Atomic Monste قرار است که در آینده به نمایش درآورد شامل فیلم‌های Aquaman 2 و Malignant و There’s Someone Inside Your House و Mortal Kombat و The Conjuring: The Devil Made Me Do It می‌باشد. پروژه‌های تلویزیونی که این کمپانی تولید کرده است نیز شامل MacGyver ،Swamp Thing ،Archive 81 و I Know What You Did Last Summer است.

فیلم Overlord باعث شده است که جولیوس ایوری در رادار بسیاری از کمپانی‌ها قرار گیرد و همچنین موفقیت این فیلم باعث شده که او فیلم دلهره‌آور دیگری با نام Samaritan و با نقش‌آفرینی سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) که به تازگی کار فیلم‌برداری آن به اتمام رسیده است را برای کمپانی MGM کارگردانی کند.

اریک پیرسون وظیفه نوشتن فیلم‌نامه فیلم Black Widow مارول که قرار است در سال بعدی میلادی منتشر شود را در کارنامه خود دارد.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.