کمپانی شارلیز ترون با HBO یک قرارداد دوساله بست

2 December 2020 - 13:00

کمپانی Denver & Delilah متعلق به شارلیز ترون (Charlize Theron) حضور خود در تلویزیون را مستحکم می‌کند. این شرکت یک قرارداد دوساله تلویزیونی با کمپانی HBO و استریمر HBO Max بسته است. طبق این قرارداد، ترون و شرکای کمپانی او یعنی بث کونو (Beth Kono) و ای جی دیکس (A.J. Dix) پروژه‌های جدیدی را برای این شبکه و استریمر می‌سازند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این کمپانی که پیشتر در مجموعه Universal Content Productions مستقر بود، تهیه‌کننده چندین سریال، از جمله درام جنایی Mindhunter به کارگردانی دیوید فینچر (David Fincher) از نتفلیکس، Girlboss از نتفلیکس و Hyperdrive بوده است. اندرو هاس (Andrew Haas) که پیشتر با جانی گالکی (Johnny Galecki) در کمپانی تهیه‌کنندگی‌اش کار می‌کرد، اخیرا به کمپانی Denver & Delilah پیوسته و نظارت بر پروژه‌های تلوزیونی این کمپانی را برعهده دارد.

در زمینه فیلم‌سازی، کمپانی Denver & Delilah در پروژه فیلم‌های، Monster، Young Adult، Tully، A Private War، Atomic Blonde، Brain on Fire و Murder Mystery فعالیت داشته است. اخیرا این کمپانی تهیه‌کنندگی فیلم‌های Bombshell و The ‌Old Guard محصول نتفلیکس را برعهده داشته است.

منبع: Hollywoodreporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.