Rogue One سومین فیلم پر فروش در گیشه آمریکا در سال ۲۰۱۶

1 January 2017 - 14:00

فیلم Rogue One: A Star Wars Story «گروه سرکش یک: داستان جنگ ستارگان» کماکان در مسیر رکورد شکنی قرار دارد. چند روز پیش بود که خبر عبور فروش فیلم از مرز ۷۰۰میلیون دلار اعلام شد. حالا هشتمین فیلم مجموعه جنگ ستارگان، روز پنجشنه با فروش ۱۶٫۶میلیون دلاری در ۴۱۵۷ سالن سینما، فروش داخلی خودش را در ۱۴ روز از مرز ۳۷۵میلیون دلار عبور داد تا به سومین فیلم پرفروش داخلی آمریکا در سال ۲۰۱۶ تبدیل شود. Rogue One توانسته‌است فیلم‌هایی مثل The Secret Life of Pets (با فروش ۳۶۸ میلیون دلاری)، The Jungle Book (با فروش ۳۶۴ میلیون دلاری) و Deadpool (با فروش ۳۶۳ میلیون دلاری) را پشت سر بگذارد و حالا در بین فیلم‌های اکران شده در سال ۲۰۱۶ فقط Finding Dory «در جستجوی دوری» و Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» را مقابل خود می‌بیند. با سینماگیمفا همراه باشید.

غول جدید استودیوی دیزنی-لوکاس‌‌فیلم همین حالا بیست‌ و نهمین فیلم پروش تاریخ سینما در داخل آمریکا است. «گروه سرکش» حتی از انیمیشن مطرح Sing هم با اختلاف بسیار فاحشی جلوتر است و به احتمال بسیار زیاد نیز آن را حفظ خواهد کرد.

از نظر فروش بین‌المللی نیز Rogue One از مرز ۳۱۲ میلیون دلار عبور کرده‌است. فروش این فیلم در انگلستان ۵۷، در آلمان ۳۱٫۱، در فرانسه ۲۶٫۷، در استرالیا ۲۴٫۵ و در ژاپن ۲۰٫۲ میلیون دلار بوده‌است و جالب این‌که هنوز اکرانش در چین آغاز نشده است. در حال حاضر این فیلم رتبه دهم پرفروش‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۶ را در اختیار دارد، موضوعی که قطعا تغییر خواهد کرد.

«گروه سرکش یک» یک سال بعد از «نیرو برمی‌خیزد» اکران شد و قرار است پس از آن Star Wars: Episode VIII در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ بر روی پرده سینما برود.

منبع: Variety

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.