آبری پلازا به جیسون استاتهام در فیلم بدون عنوان گای ریچی پیوست

3 December 2020 - 09:30

پس از نقش‌آفرینی درخشانش در فیلم رمانتیک کمدی Happiest Season، آبری پلازا (Aubrey Plaza) به فیلم  بدون نام مهیج گای ریچی (Guy Ritchie) که سابقاً Five Eyes نام داشت، پیوست. کمپانی Miramax تولیدکننده و سرمایه‌گذار و STX Entertainment توزیع‌کننده‌ی این فیلم با نقش‌آفرینی جیسون استاتهام (Jason Statham) خواهند بود. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

حقوق این فیلم در بخش بازار مجازی فستیوال فیلم تورنتو به فروش رسید که با توجه به تمایل بیش‌ازحد STX برای به‌دست آوردن حقوق این فیلم پس از کار کردن با ریچی بر روی فیلم The Gentlemen، به یکی از بزرگ‌ترین فروش‌های این بازار تبدیل شد.

ریچی کارگردانی و تهیه‌کنندگی این فیلم را بر اساس فیلم‌نامه‌ای از نویسندگان فیلم The Gentlemen یعنی ایوان اتکینسون (Ivan Atkinson) و مارن دیویس (Marn Davies) با اصلاحاتی که خودش انجام داده است، انجام خواهد داد. اتکینسون تهیه‌کنندگی این عنوان را نیز انجام خواهد داد.

فیلم، داستان مأمور حرفه‌ای MI6 (با بازی استاتهام) را دنبال می‌کند که برای سازمانی متشکل از اتحادی بین سرویس‌های اطلاعاتی جهان به خدمت گرفته می‌شود تا رد یک معامله‌ی فروش تسلیحات فوق پیشرفته‌ی مرگبار با خطر از بین بردن نظم جهانی را گرفته و آن را متوقف کند. او با بی‌میلی با یک متخصص تکنولوژی CIA همکار می‌شود تا در مأموریتی در سرتاسر جهان از تمام جذابیت، نبوغ و مخفی‌کاری‌اش برای تعقیب و نفوذ به تشکیلات یک دلال میلیاردر اسلحه استفاده کند.

بیل بلاک (Bill Block) تهیه‌کننده‌ی این فیلم از طرف Miramax خواهد بود. CAA Media Finance توزیع‌کننده‌ی این فیلم در آمریکا، انگلستان و ایرلند خواهد بود.

پلازا برای نقش‌آفرینی‌اش در فیلم Happiest Season تحسین‌های بسیاری را از طرف منتقدین و در شبکه‌های مجازی از طرف مخاطبان دریافت کرد. اثر بعدی او فیلم Black Bear به کارگردانی لارنس لوین (Lawrence Levine) است که چهارم دسامبر منتشر خواهد شد. این فیلم نخستین بار در فستیوال فیلم ساندنس ۲۰۲۰ به پخش رسید و بازی پلازا بازخوردهای بسیار مثبتی را دریافت کرد.

او به‌تازگی فیلم‌برداری فیلم Best Sellers به کارگردانی لینا روسلر (Lina Roessler) را به‌پایان رساند که در آن مقابل مایکل کین (Michael Caine) به ایفای نقش پرداخته است. او برای نقش‌آفرینی در فیلم Ingrid Goes West که تهیه‌کنندگی آن را نیز انجام داده بود، بسیار تحسین شد و این فیلم “جایزه‌ی بهترین اثر اول” را در Independent Spirit Award سال ۲۰۱۸ به‌دست آورد. او در سریال Legion محصول شبکه‌ی FX نیز حضورداشته است.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.