اما استون از فیلم Babylon به کارگردانی دیمین شزل خارج شد

3 December 2020 - 09:00

اما استون (Emma Stone) دیگر در فیلم Babylon به کارگردانی دیمین شزل (Damien Chazelle)، کارگردان فیلم La La Land حضور نخواهد داشت. گزارش‌شده است که مارگو رابی (Margot Robbie) برای همکاری مجدد با همبازی‌اش در فیلم Once Upon a Time in Hollywood یعنی برد پیت (Brad Pitt) در این فیلم، مشغول انجام مذاکرات اولیه است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

به گفته‌ی منابع مطلع، استون به دلیل تداخل در برنامه‌ی کاری‌اش از این فیلم خارج‌شده است و به همین دلیل، کمپانی Paramount Pictures و شزل به دنبال مذاکره با بازیگر قدرتمند دیگری برای ایفای نقش اصلی زن این فیلم رفته‌اند.

این فیلم درام با درجه‌ی سنی R ساخته می‌شود و در دوران گذار هالیوود از سینمای صامت به سینمای ناطق جریان خواهد داشت. وقتی پارامونت حقوق این فیلم را در اواخر سال ۲۰۱۹ به‌دست آورد، قرار بود تا درزمانی از تعطیلات کریسمس و مناسب برای گرفتن تأییدیه‌ی حضور در جشنواره‌های اهدای جوایز سال ۲۰۲۱ اکران شود که به‌احتمال‌زیاد تاریخ دقیق آن ۷ ژانویه بود. این برنامه برای قبل از شیوع کوید-۱۹ بود و طبیعتاً اکنون تغییر کرده است. این عنوان توسط الیویا همیلتون (Olivia Hamilton)، مت پلاف (Matt Plouffe)، مارک پلت (Marc Platt) و توبی مگوایر (Tobey Maguire) تهیه خواهد شد.

این پروژه درست پس از چراغ سبز Netflix به دیگر فیلم عصر طلایی محور هالیوود یعنی Mank خریداری شد. درام Mank توسط دیوید فینچر (David Fincher) کارگردانی شده و فیلم‌نامه‌ی آن که در مورد نویسنده‌ی فیلم Citizen Kane، هرمن منکویچ (Herman J. Mankiewicz) است توسط پدرش هاوارد فینچر (Howard Fincher) نوشته شده است؛ گری اولدمن (Gary Oldman) که از چهره‌های پیشتاز در فصل جوایز است، نقش این نویسنده را ایفا خواهد کرد.

رابی اخیراً در آثاری نظیر فیلم Once Upon a Time in Hollywood، فیلم Bombshell و فیلم Birds of Prey حضور پیدا کرده است. او در فیلم پیشِ روی Suicide Squad 2 که جیمز گان (James Gunn) آن را کارگردانی کرده است نیز حضور دارد. او و کمپانی‌اش با عنوان LuckyChap Entertainment تهیه‌کننده‌ی فیلم Promising Young Woman هستند. او در کنار کریستین بیل (Christian Bale) و جان دیوید واشنگتن (John David Washington) در فیلم بدون عنوانی به کارگردانی دیوید او. راسل (David O Russell) و فیلم Barbie حضور پیدا خواهد کرد و تهیه‌کنندگی اجرایی سریال کوتاه نتفلیکس با عنوان Maid را نیز انجام خواهد داد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.