بازیگران اصلی فیلم All My Puny Sorrows مشخص شدند

3 December 2020 - 11:00

ساخت فیلم درام All My Puny Sorrows در شهر نورث‌بی ایالت انتاریو کانادا شروع شده است. در این فیلم شاهد حضور بازیگرانی از جمله الیسون پیل (Alison Pill)، سارا گیدون (Sarah Gadon)، امیبت مک‌نالتی (Amybeth McNulty) و بازیگر نامزد جایزه اسکار میر وینینگام (Mare Winningham) که پیش‌تر در فیلم News Of The World دیده شد، خواهیم بود. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم که نویسندگی و کارگردانی آن توسط مایکل مک‌گوان (Michael McGowan) انجام می‌شود، اقتباسی از رمان یک نویسنده کانادایی به نام میریام توز (Miriam Toews) می‌باشد. داستان فیلم پیرامون دو خواهر منونایتی (گروهی کلیسایی)، با بازی پیل و گیدون، می‌باشد که روش تربیتی سخت‌گیرانه مذهبی خود را پشت سر گذاشته‌اند. در حالی که یکی از خواهران به دنبال تجربه عشق و زندگی است، دیگری پیانیست یک کنسرت مشهور شده است.

دونال لوگ (Donal Logue)، بازیگر سریال Vikings و الی موجی (Aly Mawji)، بازیگر سریال Silicon Valley از دیگر بازیگران این فیلم می‌باشند.

مک گوان از کمپانی Mulmur Feed در کنار پاتریس ثرو (Patrice Theroux) از کمپانی Sugar Shack Productions، تایلر لوین (Tyler Levine) و کیتلین کرسیو (Katelyn Cursio) از کمپانی Carousel Pictures تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارند. کمپانی Mongrel Media مسئول توزیع این فیلم در کانادا و کمپانی Voltage مسئول فروش آن در خارج از کشور می‌باشد.

حمایت مالی این فیلم توسط Short-Term Compensation Fund به نمایندگی از Government of Canada انجام می‌شود. در لیست حمایت‌گران مالی می‌توان به موارد دیگری از جمله Telefilm Canada، Ontario Creates، the Northern Ontario Heritage Fund و SIM Post Sound and Picture اشاره کرد.

منبع: Deadline

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.