فیلم Mortal Kombat برای پخش به صورت اینترنتی در نظر گرفته شده است

3 December 2020 - 14:30

پس از خبر مهم انتشار فیلم Wonder Woman 1984 به صورت هم‌زمان هم در سینماها و هم در شبکه اینترنتی HBO Max، وب‌سایت Variety اکنون گزارش داده است که کمپانی Warner Bros. Pictures در حال حاضر در نظر گرفته است همین استراتژی پخش را برای بعضی از پروژه‌های دیگر خود از جمله فیلم بیوگرافی Judas and the Black Messiah با نقش‌آفرینی دنیل کالویا (Daniel Kaluuya)، فیلم دنزل واشنگتن (Denzel Washington) با نام The Little Things و فیلم انیمیشنی بازسازی شده Tom and Jerry اجرا کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

قبل از اینکه کمپانی برادران وارنر تصمیم قطعی را در این باره بگیرد، احتمال این وجود دارد که این کمپانی ابتدا منتظر بماند تا ببیند فیلم Wonder Woman 1984 در سینماها و در شبکه اینترنتی HBO Max چه عملکردی را از خود بر جای خواهد گذاشت، سپس نحوه انتشار بقیه فیلم‌های خود را با توجه به عملکرد این فیلم مشخص کند.

علاوه بر آن گزارش شده است که این کمپانی حتی این ایده را در نظر گرفته است که فیلم آینده لایو اکشن Mortal Kombat خود که جمیز وان (James Wan) تولیدکننده آن بوده است را به همین شکلی که قرار است فیلم Wonder Woman 1984 را منتشر کند نیز  به نمایش درآورد. ولی با این حال هنوز احساس می‌شود که فیلم Mortal Kombat برای اکران در سینماها در نظر گرفته شده است ولی به احتمال زیاد و به ناچار تاریخ انتشارش تأخیر خواهد خورد. این فیلم اقتباسی در ابتدا قرار بود که در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ (۲۶ دی ماه ۱۳۹۹) در سینماها اکران شود ولی در نهایت و  بر اساس گفته‌های یکی از تولیدکنندگان این فیلم با نام تاد گارنر (Todd Garner) به علت ادامه شیوع ویروس کرونا این فیلم تأخیر خورده است.

فیلم Mortal Kombat توسط سیمون مک کوئید (Simon McQuoid) کارگردانی شده است. فیلم‌نامه این فیلم را نیز گرگ روسو (Greg Russo) به قلم درآورده است. دو تولیدکننده این فیلم شامل جیمز وان که در کارنامه خود کارگردانی فیلم‌های Aquaman و The Conjuring را بر عهده داشته است، به همراه تاد گارنر که او نیز در کارنامه خود تولیدکنندگی فیلم‌های Into the Storm و Tag را انجام داده است می‌باشند. تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم نیز شامل لری کسانوف (Larry Kasanoff)، ای. بنت والش (E. Bennett Walsh)، مایکل کلییر (Michael Clear) و جرمی استین (Jeremy Stein) می‌باشد.

بازیگران متنوعی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند که این نشان از ماهیت جهانی این برند دارد. گروه بازیگری این فیلم شامل جو تسلیم (Joe Taslim) در نقش ساب-زیرو، لودی لین (Ludi Lin) در نقش لیو کنگ، جسیکا مک‌نامی (Jessica McNamee) در نقش سونیا بلید، جاش لاوسون (Josh Lawson) در نقش کینو، تادانابو آسانو (Tadanobu Asano) در نقش ریدن، مکاد بروکس (Mehcad Brooks) در نقش جکسون «جکس» بریگس، چین هان (Chin Han) در نقش  شنگ سونگ، هیرویوکی سانادا (Hiroyuki Sanada) در نقش  اسکورپیون، مکس هوانگ (Max Huang) در نقش کونگ لائو، سیسی استرینگر (Sisi Stringer) در نقش میلینا و لوئیس تان (Lewis Tan) می‌باشد.

در حال حاضر برنامه‌ریزی شده است که فیلم Mortal Kombat در تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۱ (۱۵ اسفند ماه ۱۳۹۹) در سینماهای جهان اکران شود.

پیش از این فیلم، دو فیلم دیگر نیز از سری بازی‌های Mortal Kombat ساخته شده است. اولی که با نام Mortal Kombat نام‌گذاری شده بود توسط پل دبلیو. اس. اندرسون (Paul W.S. Anderson) و در سال ۱۹۹۵ به نمایش درآمده است. دو سال پس از نمایش درآمدن این فیلم ادامه آن با نام Mortal Kombat: Annihilation در سینماها به نمایش درآمد بود که این فیلم راه را برای ساخت دو سریال دیگر از جهان این فیلم هموار کرده بود: اولی سریال انیمیشنی با نام Mortal Kombat: Defenders of the Realm بوده که در سال ۱۹۹۶ و در طی ۱۳ قسمت به نمایش درآمد و دومی نیز سریال دیگری با نام Mortal Kombat: Conquest بوده که این سریال نیز در طی ۲۲ قسمت از سال ۱۹۹۸ تا سال ۱۹۹۹ به نمایش درآمده است. علاوه بر همه این‌ها دو سریال دیگر اینترنتی بر اساس این بازی ویدیویی نیز با کارگردانی کوین تانچارون (Kevin Tancharoen) در اینترنت پخش شده است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.