نتفلیکس سریال کمدی God’s Favorite Idiot را می‌سازد

3 December 2020 - 15:30

نتفلیکس دستور ساخت ۱۶ قسمت از سریالی کمدی با نام God’s Favorite Idiot و با نقش‌آفرینی بن فالکون (Ben Falcone) و ملیسا مک‌کارتی (Melissa McCarthy) را صادر کرده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

علاوه بر ایفای نقش آن‌ها در این سریال این دو نفر جزء تهیه‌کنندگان اجرایی آن نیز می‌باشند. مایکل مک‌دونالد (Michael McDonald) که در کارنامه خود وظیفه کارگردانی چندین قسمت از سریال‌های Brooklyn Nine-Nine و Nobodies را بر عهده داشته است، وظیفه کارگردانی این سریال را نیز بر عهده خواهد داشت. علاوه بر این او جزء تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال نیز خواهد بود.

ایده ساخت سریال God’s Favorite Idiot توسط بن فالکون خلق شده است. داستان این سریال بر روی کارمند پشتیبانی فنی با سطح متوسطی با نام کلارک تامپسون (با نقش‌آفرینی بن فالکون) تمرکز دارد که او در محل کار خود عاشق همکارش با نام امیلی لاک (با نقش‌آفرینی ملیسا مک‌کارتی) می‌شود و در این حین او به صورت ناخواسته پیام‌رسان خدا می‌شود. همچنین در این داستان اسکیت، دریاچه آتش و یک آخرالزمان قریب‌الوقوعی نیز وجود خواهد داشت.

بن فالکون و ملیسا مک‌کارتی کار تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال را از طریق کمپانی‌شان با نام On the Day production انجام خواهند داد.

بن فالکون و ملیسا مک‌کارتی در زندگی واقعی با یکدیگر زن و شوهر هستند. سریال God’s Favorite Idiot ششمین همکاری است که این زوج در ساخت آن با یکدیگر همکاری خواهند کرد. آن‌ها پیش از این در سریالی با نام Nobodies به عنوان نقشی مهمان نقش‌آفرینی کرده بوده‌اند و علاوه بر آن این دو جزء تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال نیز بوده‌اند. این سریال فصل اولش در شبکه TV Land به نمایش درآمده است، سپس فصل دوم و فصل پایانی آن به شبکه دیگری با نام Paramount Network منتقل شده و سپس در این شبکه پخش شده است. علاوه بر این آن‌ها با همکاری یکدیگر در ساخت فیلم‌های دیگری از جمله فیلم‌های Bridesmaids ،Tammy ،The Boss و Life of the Party نقش داشته‌اند. همچنین این زوج جدیداً روند ساخت فیلم کمدی ابرقهرمانی با نام Thunder Force را برای کمپانی نتفلیکس به اتمام رسانده‌اند. بن فالکون فیلم کمدی با نام Superintelligence و با نقش‌آفرینی ملیسا مک‌کارتی که به تازگی در شبکه HBO Max پخش شده است را کارگردانی کرده و همچنین او جزء تولیدکنندگان این فیلم نیز بوده است. ملیسا مک‌کارتی اخیراً به عنوان میزبان و تهیه‌کننده اجرایی در ساخت برنامه رنگارنگی (برنامه‌های نمایشی یا برنامه‌های شنیداری سرگرم‌کننده‌ای که در تلویزیون، رادیو یا تالارهای نمایش اجرا می‌شوند و دربردارنده قطعه‌های کوتاه کمدی، پیش پرده‌خوانی، ترانه‌خوانی، موسیقی، تردستی و مانند این‌ها است) با نام Little Big Shots برای شبکه NBC نقش داشته است که علاوه بر او همسرش بن فالکون جزء تهیه‌کنندگان اجرایی این برنامه نیز بوده است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.