عکس جدیدی از Fantastic Beasts and Where To Find منتشر شد

3 August 2016 - 19:00

با عرضه فیلم Fantastic Beasts and Where To Find (جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها) در پاییز امسال، بار دیگر به دنیای جادوگری جی. کی‌. رولینگ، خالق سری هری پاتر، باز خواهیم گشت؛ هر چند که این‌بار دیگر هری، رون و هرماینی را نخواهیم دید. حال تصویر جدیدی از این فیلم منتشر شده است. شما می‌توانید با مراجعه به ادامه مطلب این تصویر را در سایت سینماگیمفا مشاهده کنید.  در غیاب قهرمانان دوست‌داشتنی فیلم هری پاتر، این‌بار شاهد ماجرای فردی با نام نیوت اسکمندر با بازی ادی ردماین (Eddie Redmayne) هستیم. او در راه خانه در نیویورک توقف می‌کند. نیوت جعبه‌ای را حمل می‌کند که در آن موجودات بسیار عجیبی وجود دارند. برخی از آن‌ها در سری هری‌پاتر به آن‌ها اشاره شده است اما قطعاً سورپرایزهایی هم وجود خواهد داشت. داستانی از جایی آغاز می‌شود که جعبه نیوت به صورت اتفاقی باز می‌شود و این موجودات عجیب در نیویورک رها می‌شوند. در تریلر جدیدی که از این فیلم در نمایشگاه سن‌دیگو کامیک‌کان منتشر شد، برای اولین بار بسیاری از موجوداتی را که در فیلم Fantastic Beasts and Where To Find (جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها) حضور دارند، مشاهده کردیم. اکنون به واسطه سایت EW، تصویری جدیدی از این فیلم منتشر شده است که می‌توانید آن‌را از پایین مشاهده کنید.

Fantastic-Beasts2

این تصویر دو شخصیت نیوت اسکمندر و تینا گلدشتاین (با بازی کاترین واترستون) را نشان می‌دهد که در کنگره جادویی ایالات متحده آمریکا پنهان شده‌اند. البته با توجه به تصویر، مشخص نیست که آن‌ها از چه چیزی یا چه کسی قصد پنهان شدن دارند.

علاوه بر ادی ردماین و کاترین واترستون (Katherine Waterston)، بازیگران نظیر آلیسون سودول (Alison Sudol)، کالین فارل (Colin Farrell)، دن فاگلر (Dan Fogler)، ران پرلمن (Ron Perlman)، ازرا میلر (Ezra Miller) و سامانتا مورتون (Samantha Morton) در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد. وظیفه کارگردانی فیلم هم بر عهده دیوید یتس (David Yates) خواهد بود.

فیلم Fantastic Beasts and Where To Find (جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها) در تاریخ ۱۸ نوامبر ۲۰۱۶ برابر با ۲۸ آبان ۹۵ در سینماهای آمریکا اکران خواهد شد.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.