سریال Hawkeye: حضور هیلی استاینفلد در نقش کیت بیشاپ تایید شد

3 December 2020 - 14:00

فیلمبرداری سریال Hawkeye «هاک‌آی» محصول دیزنی پلاس با بازی جرمی رنر (Jeremy Renner) در نیویورک آغاز شده و تصاویر لورفته نشان می‌دهند هیلی استاینفلد (Hailee Steinfeld) در نقش کیت بیشاپ به این سریال مارولی پیوسته است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

از زمانی که ساخت این سریال در کامیک‌کان سن‌دیگو ۲۰۱۹ تایید شد، شایعاتی درباره بازیگر احتمالی نقش کیت بیشاپ منتشر شده است. این شخصیت خلق‌شده توسط آلن هاینبرگ (Allan Heinberg) و جیم چئونگ (Jim Cheung) اولین زنی است که لباس هاک‌آی را بر تن کرده است. کیت که دختر یکی از ثروتمندترین خانواده‌های نیویورک است، پس از یک اتفاق مهم در زندگی‌اش، تصمیم می‌گیرد به مبارزه با خلافکاران روی بیاورد، به انتقام‌جویان جوان می‌پیوندد، و در نهایت کماندار کلینت بارتون را به عنوان مربی خودش انتخاب می‌کند.

استاینفلد ابتدا در فیلم True Grit «شجاعت واقعی» ساخته برادران کوئن درخشید، و سپس در دو فیلم Pitch Perfect «آوازخوان حرفه‌ای» حضور داشت. او به تازگی بازیگر اصلی فیلم Bumblebee «بامبلبی» اسپین‌آف Transformers «تبدیل‌شوندگان» بوده و صداپیشگی شخصیت گوئن استیسی را در انیمیشن موردتحسین Spider-Man: Into the Spider-Verse «مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی» برعهده داشته است.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.