هیو کیز-برن بازیگر Mad Max: Fury Road در سن ۷۳ سالگی درگذشت

3 December 2020 - 22:00

هیو کیز-برن که نقش توکاتر در فیلم Mad Max و نقش ایمورتان در فیلم Mad Max: Fury Road را ایفا کرده بود در سن ۷۳ سالگی درگذشت؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

وی در تاریخ ۱۸ می سال ۱۹۴۷ بوده در سرینگر در کشمیر متولد شد و در انگلستان بزرگ شد. او در دهه ۱۹۶۰ بازیگری را شروع کرده و در چندین تولید کمپانی Royal Shakespeare Company ظاهر شد. با حضور او در A Midsummer Night’s Dream در استرالیا برای کمپانی، وی تصمیم به ماندن در این کشور گرفت، تصمیمی که مستقیما باعث ساخت حرفه‌ی بازیگری او شد. اولین فیلم او، Stone در سال ۱۹۷۴ که در آن نقش تاد را بازی کرده که عضوی از گروه خلافکاران موتور سوار می‌باشد.

سال بعد پروژه The Man From Hong Kong را شروع کرد که تقلیدی از جیمز باند بود و همینطور جورج لازنبی بازیگر سابق نقش جیمز باند نیز در این فیلم نقش داشت. او در دهه ۷۰ در فیلم‌های دیگری نیز نقش آفرینی کرد، که با نقش توکاتر یه شخصیت منفی دیوانه در فیلم Mad Max به کارگردانی جورج میلر به اوج رسید. بعدها او دوباره در نقش ایمورتان جو شخصیت منفی Mad Max : Fury Road به این فرنچایز بازگشت. در این زمان کیز-برن در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی استرالیایی زیادی نقش آفرینی کرده است.

امروز ted Geoghegan طی توییتی اعلام کرد که کیز-برن در روز سه‌شنبه در سن ۷۳ سالگی درگذشت. همینطور به نقش او در فرنچایز Mad Max ادای احترام کرد و اضافه کرد که او بشر دوست و دوست دار محیط زیست بوده. این خبر توسط Beian Trenchard-Smith کارگردان فیلم The Man From Hong Kong از طریق فیس بوک نیز تایید شد.

 

منبع : Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.