استودیوی برادران وارنر تمام فیلم‌های ۲۰۲۱ خود را در شبکه HBO Max پخش خواهد کرد

4 December 2020 - 12:30

استودیوی Warner Bros که یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های حال حاضر در هالیوود است تصمیم گرفته تا تمام تمرکز خود را در شبکه استریمی خود با نام HBO Max بگذارد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این کمپانی در روز پنجشنبه یعنی دیروز اعلام کرده است که تمام فیلم‌هایی که آن‌ها برای پخش در سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی کرده‌اند مانند روش پخش فیلم Wonder Woman 1984 در شبکه اینترنتی HBO Max نیز پخش خواهد شد. این تصمیم کمپانی برادران وارنر در زمانی رخ داده است که به علت ادامه شیوع ویروس کرونا و تبعات ناشی از آن اکثر سینماها همچنان بسته هستند و تا زمانی که شیوع این ویروس به همین صورت ادامه داشته باشد سینماها بسته خواهند ماند و علاوه بر این در عین حال برخی از این سینماها در حال تولید فیلم‌هایی کم بودجه هستند تا آن‌ها را برای به نمایش درآوردن در سینماهای خود آماده کنند.

هر فیلمی که تا به حال کمپانی برادران وارنر برنامه‌ریزی کرده تا در سال ۲۰۲۱ اکران کند مانند نحوه انتشار فیلم Wonder Woman 1984 یعنی هم در شبکه HBO Max و هم در سینماها به صورت همزمان به نمایش درخواهند آمد. این فیلم‌ها همچنان در زمان برنامه‌ریزی شده در سینماها پخش خواهند شد چه این سینماها بسته باشند چه باز باشند و در عین حال در همان روزی که این فیلم‌ها در سینماها پخش خواهند شد در شبکه HBO Max نیز به نمایش درخواهند آمد. از جمله این فیلم‌ها می‌توان فیلم‌هایی مانند The Suicide Squad ،The Matrix 4 ،Dune ،The Many Saints of Newark ،In the Heights ,Space Jam: A New Legacy ،Mortal Kombat و Godzilla vs. Kong را نام برد.

در عین حال کمپانی برادران وارنر با منتشر شدن این خبر تائید کرده است که این برنامه‌ای که آن‌ها برای انتشار فیلم‌های خود به این صورت تدارک دیده‌اند همیشگی نخواهد بود. تنها فیلم‌هایی که برای پخش در سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است شامل اکران به این روش خواهند بود. به نظر می‌رسد که انتخاب این روش برای پخش فیلم‌های ۲۰۲۱ کمپانی برادران وارنر جواب مستقیمی به همه‌گیری ویروس کرونا می‌باشد. حداقل فعلاً هیچ برنامه‌ای وجود ندارد که آن‌ها از این روش برای فیلم‌هایی که در سال ۲۰۲۲ قصد اکران آن‌ها را دارند نیز استفاده کنند.

آن سارنوف (Ann Sarnoff) عضو هیئت مدیره و مدیرعامل کمپانی WarnerMedia در طی بیانیه‌ای در این باره گفت:

ما اکنون در حال زندگی در دورانی بی‌سابقه هستیم که خواستار راه‌حل‌هایی خلاقانه می‌باشد، مانند این ابتکار عملی که برای کمپانی Warner Bros. Pictures Group در نظر گرفته‌ایم. هیچ‌کس بیشتر از ما به این علاقه ندارد که دوباره فیلم‌های جدید خود را در سینماها به نمایش درآوریم. ما می‌دانیم که محتوا و فیلم‌های جدید نیروی حیاتی برای به نمایش درآوردن در سالن‌های سینماها هستند ولی در عین حال ما باید با این حقیقت روبرو شویم که بیشتر سینماهای آمریکا امسال به احتمال زیاد با ظرفیت کمی اداره خواهند شد.

با این برنامه منحصر به فرد یک ساله‌ای که ما در نظر گرفته‌ایم می‌توانیم از شرکای خود در سالن‌های سینما با منتشر کردن مداوم و ثابت فیلم‌هایی با سطح جهانی بالا پشتیبانی کنیم، همچنین در عین حال این برنامه ما به علاقه‌مندان سینما این فرصت را می‌دهد تا اگر آن‌ها برای دیدن این فیلم‌ها به سینماهای شهر یا محله خود دسترسی نداشته باشند یا حتی اگر هنوز برای رفتن به سینماها آمادگی لازم را نداشته باشند بتوانند این فیلم‌های فوق‌العاده که ما برای پخش در سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته‌ایم را همچنان در شبکه HBO Max مشاهده کنند. از نظر ما این برنامه انتشاری که ما تدارک دیده‌ایم هم برای سینماها و هم برای علاقه‌مندان به دیدن فیلم‌ها یک بُرد به حساب می‌آید و ما به شدت قدردان شرکای فیلم‌ساز خود هستیم که با ما همکاری می‌کنند تا بتوانیم این واکنش نوآورانه را به شرایط حال حاضر موجود ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا بدهیم.

منبع: کامینگ‌سون

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.