ورا فارمیگا و فلورنس پیو به سریال مارولی Hawkeye پیوستند

4 December 2020 - 15:00

در حالی که مارول همچنان پیوستن هیلی استاینفلد (Hailee Steinfeld) به سریال Hawkeye «هاک‌آی» را تایید نکرده و طوری رفتار می‌کند که گویا استاینفلد کاملا اتفاقی دیروز در متروی نیویورک با یک تیروکمان دیده شده، شش بازیگر دیگر به این سریال محصول دیزنی پلاس پیوسته‌اند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

علاوه بر بازیگران اصلی یعنی جرمی رنر (Jeremy Renner) و استاینفلد، بازیگرانی از جمله ورا فارمیگا (Vera Farmiga)، فلورنس پیو (Florence Pugh)، تونی دالتون (Tony Dalton)، فرا فی (Fra Free)، آلکوا کاکس (Alaqua Cox) و زان مک‌کلرنان (Zahn McClarnon) نیز در این سریال موردانتظار حضور خواهند داشت.

پیو مهم‌ترین بازیگر جدید این سریال است، چون این نامزد جایزه اسکار قرار است در این سریال دوباره نقش یلنا بلووا را از فیلم Black Widow «بیوه سیاه» بازی کند، که نشانگر ادامه حضور او در دنیای سینمایی مارول است و نشان می‌دهد او در غیاب اسکارلت جوهانسون، بیوه سیاه جدید MCU خواهد بود. فارمیگا که سومین فیلم Conjuring «احضار» با حضور او در سال ۲۰۲۱ اکران خواهد شد، قرار است نقش النور بیشاپ، مادر کیت بیشاپ (استاینفلد) را بازی کند.

دالتون که طرفداران سریال Better Call Saul «بهتره با ساول تماس بگیری» او را به عنوان لالو سالامانکا می‌شناسند، نقش شخصیتی به نام جک دوکین را بازی خواهد کرد که نامش خیلی شبیه ژاک دوکین استاد هاک‌آی در کامیک‌هاست. فی نقش مزدوری ملقب به دلقک را بازی می‌کند. کاکس نقش قهرمان بومی آمریکایی ناشنوا به نام اکو را بازی خواهد کرد، در حالی که مک‌کلرنان نقش ویلیام لوپز پدر او را ایفا می‌کند.

گروه دونفره برت و برتی (Bert and Bertie) کارگردانی سریال را برعهده دارند که در حال حاضر در شهر نیویورک در حال فیلمبرداری است. جاناتان ایگلا (Jonathan Igla)، نویسنده Mad Men «مد من» تهیه‌کننده اجرایی و نویسنده سریال است که بین ۶ تا ۸ اپیزود خواهد داشت و ماجرای کلینت بارتون و شاگردش، کیت بیشاپ را دنبال می‌کند. کیت پس از مرگ بارتون در کامیک‌ها، هویت هاک‌آی را برای خودش انتخاب می‌کند.

منبع:‌ Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.