لوگوی فیلم‌های The Matrix 4 و Godzilla vs Kong و چندین فیلم دیگر منتشر شدند

4 December 2020 - 15:30

به تازگی به اطلاع شما رساندیم که استودیوی برادران وارنر قصد دارد تمام فیلم‌های خودش در سال ۲۰۲۱ را همزمان با اکران در سینماها، در سرویس استریم HBO Max هم پخش کند. حالا این استودیو لوگوی این ۱۷ فیلم که شامل The Matrix 4 «ماتریکس ۴»، Mortal Kombat «مورتال کامبت» و Godzilla vs Kong «گودزیلا در برابر کونگ» و آثار دیگری هستند را منتشر کرده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

درست مانند دیزنی، استودیوی برادران وارنر هم می‌داند که آینده در اختیار سرویس‌های استریم است و به زودی شاهد رقابت سنگینی بین این شبکه‌های اینترنتی خواهیم بود. در حال حاضر گزینه‌های زیادی در اختیار مخاطبان است، اما تا حدود پنج سال دیگر فقط تعداد انگشت‌شماری از آن‌ها باقی خواهند ماند. برای هر پلتفرم استریمینگ، حالا بهترین زمان برای این است که تعداد بیشتری از مخاطبان را جذب کنند، تا یکی از برندگان این رقابت سخت باشد. در حالی که HBO Max مقدار قابل‌توجهی از محتواهای گوناگون دارد، اما سریال‌های بزرگی مثل The Boys «پسرها» محصول آمازون پرایم یا The Mandalorian «مندلورین» محصول دیزنی پلاس را در اختیار ندارد.

پس از انتشار خبر پخش همزمان ۱۷ فیلم سال ۲۰۲۱ استودیوی برادران وارنر در سینماها و HBO Max، حالا این استودیو لوگوی این فیلم‌ها را منتشر کرده که شامل Dune «تل‌ماسه»، The Suicide Squad «جوخه خودکشی»، The Matrix 4 «ماتریکس ۴»، Godzilla vs Kong «گودزیلا در برابر کونگ»، Mortal Kombat «مورتال کامبت»، The Conjuring: The Devil Made Me Do It «شیطان مجبورم کرد این کار را بکنم»، Reminiscence «خاطره»، Malignant «بدجنس»، The Many Saints of Newark «قدیسان نیوآرک»، King Richard «شاه ریچارد»، The Little Things «چیزهای کوچک»، Judas and the Black Messiah «یهودا و مسیح سیاه»، Tom & Jerry «تام و جری»، In The Heights «در ارتفاعات»، Space Jam: A New Legacy «اسپیس جم: میراث جدید»، Cry Macho «ماچو گریه کن» و Those Who Wish Me Dead «کسانی که آرزو دارند بمیرم» هستند.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.