مدس میکلسن درباره پیوستن به فیلم Fantastic Beasts 3 اظهارنظر کرد

5 December 2020 - 13:30

با جایگزینی رسمی مدس میکلسن در نقش گریندلوالد در فیلم Fantastic Beasts 3، این بازیگر بالاخره درباره برعهده گرفتن این نقش صحبت کرد. در مصاحبه‌ای با EW، میکلسن با اینکه باور دارد باید این نقش را برای خود کند اما هنوز مهم هست که نسخه گریندلوالد او یک نوع ارتباطی با نقش پیشین جانی دپ داشته باشد؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

میکلسن درباره تفاوت‌های او و جانی دپ در نقش گریندلوالد گفت :

خب قرار است من این نقش را بازی کنم این یک تفاوت است. این قسمت کمی سخت است. هنوز درحال کار کردن بر روی آن هستیم. باید پلی بین کاری که جانی انجام داده و کاری که من میخواهم انجام بدهم وجود داشته باشد و همزمان من باید این نقش را برای خودم بکنم. ولی باید چندین ارتباط و پل با شخصیت قبلی پیدا کنیم که بصورت کامل از چیزی که بصورت فوق‌العاده تا به الان انجام شده جدا نشود.

طبق گفته منابع دیوید یتز، که در حال حاضر در حال فیلم‌برداری فیلم بعدی در فرنچایز پیش‌آمد هری پاتر می‌باشد لیستی از بازیگران احتمالی برای جایگزینی دپ در نقش گریندلوالد تهیه کرده و اینکه میکلسن جزو اولویت اول او بود. با اینکه میکلسن در ابتدا این شایعه را رد کرد، در آخر تایید شد که این بازیگر ۵۴ ساله نقش گریندلوالد را در این فیلم ایفا خواهد کرد. بعد از باخت دپ در دادگاه انگلستان از او درخواست شد که از فیلم جدا شود ولی طبق گزارش تمام هزینه قرارداد خود را دریافت کرده است، با وجود اینکه فقط یک روز در فیلم‌برداری حاضر بوده است.

در فیلم Fantastic Beasts 3 شاهد بازگشت ادی ردمین در نقش نیوت اسکمندر، کاترین واترستون در نقش تینا گلدستاین، دن فوگلر در نقش جیکوب کوالسکی، آلیسون سودول در نقش کویینی گلدستاین، ازرا میلر در نقش سردنس و جسیکا ویلیامز در نقش اولالی هیکس خواهیم بود.

سومین فیلم این سری نیز توسط دیوید یتز کارگردانی و فیلم‌نامه جی کی رولینگ و استیو کلوز نوشته شده است. سومین فیلم در این فرنچایز در حال حاضر در انگلستان در حال فیلم‌برداری می‌باشد.

فیلم قبلی این سری Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald در سراسر جهان ۶۵۴ میلیون دلار فروش کرد. دو فیلم اول این سری نیز توسط دیوید یتز کارگردانی شده بودند و نویسندگی آن برعهده جی کی رولینگ بوده است.

Fantastic Beasts 3 در تاریخ ۱۵ جولای ۲۰۲۲ در سینماها اکران خواهد شد.

 

منبع : Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.