گل گدوت ستاره فیلم Heart Of Stone خواهد بود

5 December 2020 - 13:00

در طی قراردادی ۸ رقمی، گل گدوت (Gal Gadot) قرار است که در فیلم Heart of Stone به عنوان نقش اصلی نقش‌آفرینی کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم Heart Of Stone فیلم جاسوسی و دلهره‌آور اورجینالی است که توسط کمپانی Skydance Media دستور ساخت آن صادر شده است و قرار است که مانند فیلم‌های Mission: Impossible و جمیز باند باشد منتهی با این تفاوت که نقش اصلی آن زن است. کمپانی Skydance Media با تام هارپر (Tom Harper) کارگردان فیلم‌های The Aeronauts و Wild Rose در حال مذاکره است تا او وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده بگیرد.

فیلم‌نامه این فیلم توسط گرگ روکا (Greg Rucka) و آلیسون شرودر (Allison Schroeder) نوشته شده است. گرگ روکا در کارنامه خود وظیفه نوشتن فیلم‌نامه فیلم The Old Guard را بر عهده داشته است و آلیسون شرودر نیز برای نوشتن فیلم‌نامه فیلم Hidden Figures نامزد دریافت جایزه اسکار شده است. تولیدکنندگان این فیلم نیز شامل دیوید الیسون (David Ellison) از کمپانی Skydance Media، دانا گلدبرگ (Dana Goldberg) و دان گرینجر (Don Granger) به همراه گل گدوت و شریک او از کمپانی Pilot Wave با نام جارون ورسانو (Jaron Varsano) و بانی کورتیس (Bonnie Curtis) و جولی لین (Julie Lynn) می‌باشد. کمپانی Skydance Media هنوز در حال بررسی این گزینه است که آیا این فیلم در سینماها پخش شود یا در شبکه‌های اینترنتی.

جدیدترین کاری که گل گدوت در آن نقش‌آفرینی کرده و قرار است که به زودی پخش شود فیلم Wonder Woman 1984 می‌باشد که او با همکاری پتی جنکینز (Patty Jenkins) در این فیلم ایفای نقش کرده است و قرار است که این فیلم در روز کریسمس به صورت هم‌زمان هم در سینماها و هم در شبکه اینترنتی HBO Max به نمایش درآید. فیلم بعدی او پس از این فیلم، فیلم Death on the Nile دیزنی می‌باشد که توسط کنت برانا (Kenneth Branagh) کارگردانی شده است و این فیلم در ابتدا قرار بود که در ماه نوامبر ۲۰۲۰ (آبان ماه ۱۳۹۹) به نمایش درآید ولی دیزنی اکران آن را به همراه فیلم Free Guy از این تاریخ خارج کرده و هنوز هیچ تاریخی برای پخش این دو فیلم از طرف دیزنی اعلام نشده است. همچنین او به تازگی کار فیلم‌برداری صحنه‌های خود را در فیلم Red Notice برای کمپانی نتفلیکس به اتمام رسانده است که او در این فیلم درام و با موضوع سرقت در کنار دوئین جانسون (Dwayne Johnson) و رایان رینولدز (Ryan Reynolds) نقش‌آفرینی کرده و وظیفه کارگردانی این فیلم را نیز راوسون مارشال تربر (Rawson Thurber Marshall) انجام داده است. او همچنان تمایل دارد که جذب فیلم‌های بزرگ شود مانند فیلم Cleopatra که پتی جنکینز قرار است وظیفه کارگردانی آن را بر عهده داشته باشد و وظیفه نوشتن فیلم‌نامه آن را نیز لائتا کالوگریدیس (Laeta Kalogridis) انجام خواهد داد که کمپانی Paramount در طی مزایده‌ای حقوق مربوط به ساخت این پروژه را به دست آورده است.

علاوه بر کارگردانی فیلم‌های The Aeronauts و Wild Rose، از دیگر کارهای تام هارپر می‌توان کارگردانی سریال کوتاه شبکه BBC با نام War & Peace به همراه سریال‌های دیگر از جمله سریال‌های Peaky Blinders ،Peaky Blinders و This Is England ’۸۶ را نام برد. او همچنین قسمت ابتدایی سریال The Son شبکه AMC را نیز کارگردانی کرده است.

فیلم‌های آینده کمپانی Skydance Media شامل فیلم Top Gun: Maverick با نقش‌آفرینی تام کروز (Tom Cruise) است که آن‌ها این فیلم را با همکاری کمپانی پارامونت تولید کرده‌اند. علاوه بر این، دیگر فیلم‌های آینده این کمپانی شامل فیلم‌های Without Remorse و Snake Eyes و هفتمین و هشتمین قسمت از سری فیلم‌های Mission: Impossible می‌باشد. همچنین آن‌ها فیلم علمی-تخیلی اکشن و نظامی با نام The Tomorrow War و با نقش‌آفرینی کریس پرت (Chris Pratt) را نیز تولید کرده‌اند که این فیلم در ابتدا قرار بود که در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۰ (۳۰ آذر ماه ۱۳۹۹) در سینماها پخش شود ولی به علت شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اکثر سینماهای آمریکا تاریخ اکران آن به ۲۳ جولای ۲۰۲۱ (یکم مرداد ماه ۱۴۰۰) منتقل شده است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.