۲۰ بازیگر جدید دیگر به سریال Lord of the Rings اضافه شدند

5 December 2020 - 12:30

سریال تلویزیونی مورد انتظار Lord of the Rings در حال تکمیل کردن بازیگران خود است. در روز پنجشنبه آمازون اسامی ۲۰ بازیگر جدید انتخابی آن‌ها برای نقش‌آفرینی در این سریال را اعلام کردند که آن‌ها قرار است به جمع ۱۵ بازیگر قبلی این سریال بپیوندند. در حال حاضر روند فیلم‌برداری این سریال در کشور نیوزیلند در حال انجام است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این ۲۰ بازیگر جدید شامل بازیگرهای زیر می‌باشند:

سینتیا آدایی-رابینسون (Cynthia Addai-Robinson)، ممکسیم بلدری (Maxim Baldry)، ایان بلکبرن (Ian Blackburn)، کیپ چپمن (Kip Chapman)، آنتونی کرام (Anthony Crum)، ماکسین کانلیف (Maxine Cunliffe)، تریستان گرول (Trystan Gravelle)، سر لنی هنری (Sir Lenny Henry)، تویسیتا جیاسوندرا (Thusitha Jayasundera)، فابیان مک‌کالوم (Fabian McCallum)، سیمون مرلز (Simon Merrells)، جف مورل (Geoff Morrell)، پیتر مولان (Peter Mullan)، لوید اوون (Lloyd Owen)، آگوستوس پرو (Augustus Prew)، پیتر تیت (Peter Tait)، الکس تارنت (Alex Tarrant)،‌ لئون وادام (Leon Wadham)، بنجامین واکر (Benjamin Walker) و سارا جوانبوبانی (Sara Zwangobani).

سریال ارباب حلقه‌های شبکه آمازون به بررسی خط داستانی جدیدی پیش از اتفاقات فیلم The Fellowship of the Ring خواهد پرداخت. ۲۰ بازیگر جدیدی که برای نقش‌آفرینی در این سریال انتخاب شده‌اند تعداد کل بازیگرهای انتخابی این سریال را به رقم بزرگ ۳۵ بازیگر رسانده است و همین‌طور که این سریال در حال طی کردن روند تولیدش در کشور نیوزلند است انتظار می‌رود که خبرهای جدید نیز از آن منتشر شود. هنوز هیچ‌گونه اطلاعاتی از کاراکترهایی که این بازیگرها قرار است نقش آن‌ها را در داستان این سریال ایفا کنند مشخص نشده است چرا که کمپانی آمازون همچنان اطلاعات بسیار زیادی را درباره این سریال درام و فانتزی بزرگ خود مخفی نگه داشته است.

جی. دی. پین (J.D. Payne) و پاتریک مک‌کی (Patrick McKay) مدیران و تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال در بیانیه‌ای مشترک درباره انتخاب این بازیگرها برای نقش‌آفرینی در این سریال گفته‌اند:

جهانی که جی. آر. آر. تالکین (J.R.R. Tolkien) خلق کرده است جهانی حماسی، متنوع و پر از علاقه است. این بازیگران فوق‌العاده بااستعداد که از سراسر جهان انتخاب شده‌اند، نشان‌دهنده جست و جوی چند ساله ما جهت پیدا کردن بازیگرهایی منحصر به فرد و درخشان است تا این جهان خیالی و زیبای این سریال را به واقعیت تبدیل کنند. بازیگرهای که برای نقش‌آفرینی در سریال ارباب حلقه‌ها انتخاب شده‌اند چیزی بیشتر از یک گروه هستند. آن‌ها مانند خانواده به حساب می‌آیند. ما بسیار خوشحال و هیجان‌زده هستیم تا به تک ‌تک این بازیگرها ورودشان را به سرزمین میانه خوش‌آمد بگوییم.

در ماه نوامبر ۲۰۱۷ (آبان ماه ۱۳۹۶) کمپانی آمازون حقوق مربوط به ساخت سریالی را بر اساس دنیای ارباب حلقه‌ها به دست آورده بود و قرار است که آن‌ها چندین فصل از این سریال را تولید کنند. این سریال دارم توسط استودیوهای آمازون به همراه Tolkien Estate و  Trust، انتشارات HarperCollins ،Warner Bros. Entertainment’s New Line Cinema ساخته می‌شود. سریال ارباب حلقه‌ها به لحاظ فنی برای فصل دوم نیز تمدید شده است که در واقع این کار یک تشریفات به حساب می‌آید. منابع داخلی تخمین زده‌اند که قرارداد عظیم آمازون برای ساخت سریال ارباب حلقه‌ها پنج فصل خواهد بود به علاوه یک سریال اسپین آف احتمالی مربوط به آن. طبق گفته‌ها فقط حق تولید این سریال مبلغ ۲۵۰ میلیون دلار است و زمانی که موردهایی دیگر مانند بودجه ساخت، دستمزد بازیگرها و جلوه‌های ویژه را به این مبلغ اضافه کنیم هزینه تولید این سریال به رقم باورنکردنی ۱ میلیارد دلار می‌رسد.

این سریال بر اساس رمان فانتزی و نمادین جی. آر. آر. تالکین ساخته خواهد شد. جی. دی. پین و پاتریک مک‌کی به عنوان مدیران این سریال در ساخت آن نقش خواهند داشت. جی.ای. بایونا (J.A. Bayona) که در کارنامه خود وظیفه کارگردانی فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom را بر عهده داشته قرار است که دو قسمت ابتدایی فصل اول این سریال را کارگردانی کند و او به همراه یکی دیگر از تولیدکنندگان این سریال با نام بلن آتیانزا (Belén Atienza) جزء تهیه‌کنندگان اجرایی آن نیز هستند. نویسندگان فیلم‌نامه این سریال شامل جنیفر هاتچیسون (Gennifer Hutchison)، جیسون کاهیل (Jason Cahill) و جاستین دوبل (Justin Doble) می‌باشند که آن‌ها علاوه بر نوشتن فیلم‌نامه این سریال جزء تهیه‌کنندگان اجرایی آن نیز هستند. از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال می‌توان لیندزی وبر (Lindsey Weber)، بروس ریچموند (Bruce Richmond)، کالوم گرین (Callum Greene) و تال یگوادو (Tal Yguado) را نام برد. بریان کاگمن (Bryan Cogman) که به عنوان مشاور تولیدکننده در فصل اول این سریال نقش داشته بود از این پروژه جدا شده است.

هنوز هیچ تاریخ اکرانی برای پخش فصل اول این سریال اعلام نشده است. پیش از شیوع ویروس کرونا رئیس استودیوهای آمازون جنیفر سالکه (head Jennifer) در طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت Hollywood Reporter گفته بود که او امیدوار است این سریال در سال ۲۰۲۱ به نمایش درآید. طبق قراردادی که آمازون برای ساخت این سریال بسته است باید این سریال در حداکثر ۲ سال پس از این قرارداد در مرحله تولید قرار داشته باشد. هنوز مشخص نیست که آیا تأخیر در روند ساخت این سریال باعث تغییر جدول زمانی پخش آن خواهد شد یا خیر.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.