انتخاب متیو مک‌کانهی در بازیگری فیلم Dark Tower تایید‌ شد

2 January 2017 - 13:00

متیو مک‌کانهی در طی سال‌های فعالیت خود نقش‌های زیادی را رد کرده‌است؛ بعضی نقش‌ها به‌ دلیل علاقه شخصی و بعضی دیگر به‌ دلایل کاری. با سینماگیمفا همراه باشید.

در مصاحبه اخیر متیو مک‌کانهی (Matthew McConaughey) با مجله خبری پلی‌بوی مشخص شد که او بازی در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 «نگهبانان کهکشان ۲» اثر جیمز گان (James Gunn) را رد کرده‌ است و در قبالش در عنوان The Dark Tower ایفای نقش خواهد‌ کرد.  مک‌کانهی اینگونه درباره‌ی انتخابش توضیح‌داد:

من Guardians of the Galaxy را دوست‌داشتم اما برداشت من بدین‌گونه بود که این اثر یک عنوان موفق است و موقعیتی را داراست که تا یک بازیگر محبوب دیگر در آن نقش پررنگ داشته‌باشد و من احساس یک نقش اصلاحگر را نسبت به این عنوان داشتم. Dark Tower نمایشنامه‌ای خوب دارد و من کارگردان این اثر نیکولای آرسل (Nikolaj Arcel) و کارش را می‌پسندم. من می‌توانم با بازی در این عنوان (با نویسندگی Stephen King) عملکرد خوبی به عنوان مرد سیاه‌پوش (a.k.a. the Devil) داشته‌باشم.

وی در نسخه اول این رمان (The Gunslinger) در نقش منفی با عنوان مرد سیاه‌پوش بازی خواهد‌کرد.

او در ادامه اضافه‌ کرد:

ما بر روی نسخه اول کار کردیم. یک تریلر فوق‌العاده که در سرزمینی دیگر اتفاق می‌افتد، یک جهان جایگزین. یک جهان واقعی تر، برای مثال اینبار اسلحه‌ی Gunslinger به‌جای شمشیر‌ لیزری یک هفت‌تیر است. قطعا بازی در این نقش برایم لذت‌بخش خواهد‌ بود.

این انتخاب مک‌کانهی را به عنوان یک نقش نو‌آورانه در یک عنوان جدید به جای قرارگیری در نقشی از پیش تعیین‌شده مطرح‌ خواهد‌ کرد.

منتظر انتشار این دو عنوان در تابستان امسال باشید.

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.