نویسنده فیلم Plastic Man مشخص شد

6 December 2020 - 13:00

کت واسکو (Cat Vasko) نویسنده سریال شبکه NBC با نام Black List استخدام شده است تا فیلم‌نامه فیلم Plastic Man که فیلمی بر اساس ابرقهرمانی از کمیک بوک‌های DC به همین نام است را بنویسد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

روند توسعه این پروژه از دو سال پیش و زمانی که آماندا ایدوکو (Amanda Idoko) برای نوشتن فیلم‌نامه آن استخدام شده بود شروع شده است و قرار بود که فیلم‌نامه که او می‌نویسد فیلم‌نامه‌ای کمدی، اکشن و ماجراجویی باشد که داستان آن بر اساس این کاراکتر کمیک‌های DC Comics که در دهه ۱۹۴۰ خلق شده است باشد.

با این حال استخدام کت واسکو برای نوشتن فیلم‌نامه این فیلم به این معنی خواهد بود که اکنون این پروژه در مسیر کاملاً متفاوتی نسبت به قبل حرکت خواهد کرد. منابع داخلی درباره این پروژه که در حال حاضر در مراحل اولیه توسعه خود قرار دارد گفته‌اند که اکنون این فیلم با محوریت خانم‌ها ساخته خواهد شد. هنوز مشخص نیست که آیا این تغییری که در جنسیت قهرمان این فیلم رخ داده است به این معنی خواهد بود که عنوان آن نیز تغییر خواهد کرد یا خیر.

کاراکتر مرد پلاستیکی در ابتدا جزء کاراکترهای کمپانی DC Comics نبوده است. این کاراکتر توسط جک کول (Jack Cole) خلق شده و کمیک‌های آن نیز توسط انتشاراتی با نام Quality Comics در آمریکا و در سال ۱۹۴۱ منتشر شده است. زمانی که انتشارات Quality Comics در سال ۱۹۵۶ به پایان کار خود رسید، کمپانی DC Comics بسیاری از کاراکترهای خلق شده توسط آن‌ها از جمله مرد پلاستیکی را خریداری کردند.

هویت واقعی این کاراکتر در کمیک‌ها پاتریک «ایل» اوبرایان است که او در ابتدا خلافکاری بوده که بعداً تبدیل به آدم خوبی می‌شود. در طی یک عملیات دزدی ناموفق، اوبرایان تیر می‌خورد و در همین حال غرق در ماده شیمیایی مرموزی می‌شود. او که توسط گروه خلاف‌کار خود برای جان دادن رها می‌شود، پس از مدتی بیدار شده و خودش را در حالی پیدا می‌کند که اکنون دارای قدرت‌هایی است که می‌تواند تغییر شکل بدهد و بندش را تقریباً به هر چیزی که می‌خواهد کش بدهد. اوبرایان در نهایت اصلاح شده و تبدیل به مأمور پلیس خوبی می‌شود.

این کاراکتر در میان دیگر قهرمان‌های کمیک بوکی جای خاصی دارد. او برای مدتی جزء گروه لیگ عدالت بوده و حتی سریالی کارتونی مربوط به خود را نیز داشته است.

رئیس تولیدات فیلم‌های کمپانی DC Comics، والتر همادا (Walter Hamada) و شانتال نونگ (Chantal Nong) وظیفه نظارت بر تولید این پروژه را بر عهده خواهند داشت.

کت واسکو شهرت خود را جهت نوشتن داستان‌های قوی زنانه به دست آورده است. او برای اقتباس خود از رمان Queen of the Air مشهور شده است که داستانش درباره هنرمندی با نام لیلیان لایتزل می‌باشد که مارگو رابی (Margot Robbie) قرار است نقش آن را در این اقتباس بازی کند. او همچنین اقتباسی را از سری کمیک‌های انتشارت Boom با نام Lumberjanes نوشته است که در ابتدا کمپانی فاکس قرار بود که این پروژه را تولید کند ولی اکنون این پروژه در قالب سریال انیمیشنی برای پخش در شبکه HBO Max در حال توسعه است.

او اخیراً فیلم‌نامه پروژه‌ای با عنوانی نامشخص که درباره داستان‌های افسانه‌ای است را برای شبکه اینترنتی دیزنی پلاس نوشته است. بازیگرانی که در این پروژه نقش‌آفرینی خواهند کرد شامل اولیویا کوک (Olivia Cooke) و لاکیت استنفیلد (LaKeith Stanfield) می‌باشند.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.