اطلاعات جدیدی از فصل نهم سریال Dexter منتشر شد

6 December 2020 - 12:30

در اوایل امسال اطلاعیه‌ای غافلگیرکننده مبنی بر بازگشت سریال Dexter به شبکه Showtime و ساخت فصل نهم آن منتشر شده بود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فصل پایانی این سریال تلویزیونی بسیار پرطرفدار پایانی ناامید کننده را به نمایش گذاشته بود و هنوز هم که هنوزه تا به امروز طرفداران درباره پایان بد این سریال بحث و صحبت می‌کنند. بازگشت دوباره به این سریال و احیای آن می‌تواند این فرصت را برای این شبکه فراهم کند تا آن‌ها این بار پایان موفق درستی را برای این سریال تدارک ببینند و اگر اطلاعات جدیدی که از فصل جدید این سریال منتشر شده است درست باشد به نظر می‌رسد که فصل جدید این سریال به ریشه‌های خود بازخواهد گشت و شاید این فصل زودتر از چیزی که ما انتظار داریم نیز پخش شود. بر اساس گزارش وب‌سایت The Illuminerdi برنامه‌ریزی شده است که روند فیلم‌برداری و تولید فصل جدید این سریال در ژانویه سال بعد (ماه بعدی میلادی) آغاز شود و این شبکه کابلی آمریکایی بازیگران با استعداد و بزرگی را برای بازی در مقابل این قاتل معروف هدف قرار داده است.

مایکل سی هال (Michael C. Hall) دوباره نقش دکستر را در فصل جدید این سریال ایفا خواهد کرد و کاراکتر او در این فصل قرار است که در مقابل کاراکتری جدید که مردی ۵۰ ساله‌ای با نام کورت است قرار بگیرد. وب‌سایت The Illuminerdi کاراکتر کورت را به این صورت توصیف کرده است که او خط داستانی به اندازه تمامی ده قسمت فصل جدید این سریال را خواهد داشت که در این خط داستانی مشخص می‌شود که او راننده کامیونی است از شمال شرقی آمریکا که مالک محلی برای توقف کامیون‌ها در شهر خود است و او به عنوان رهبری محبوب در جامعه این شهر شناخته شده است. کاراکتر او رازی را به علت اعمال پسرش با نام متیو در خود نگه داشته است که این راز باعث به وجود آمدن دردسرهای زیادی برای پسر او می‌شود و پدرش مجبور می‌شود تا از ثروتش برای پاک کردن کارها و دردسرهای او استفاده کند. ما تنها می‌توانیم فرض کنیم که کلمه دردسر به معنی قربانیان او می‌باشد.

هنوز مشخص نشده است که چه کسی نقش کاراکتر متیو را در فصل جدید این سریال بازی خواهد کرد ولی گزارش شده است که شبکه Showtime به دنبال استخدام جان کیوسک (John Cusack) برای بازی در نقش کورت است. پیش از این نیز این شبکه به دنبال استخدام تیم رابینز (Tim Robbins) برای نقش‌آفرینی این کاراکتر بوده است که او بازی در این نقش را رد کرده بود. به نظر می‌رسد که این سریال در حال آماده شدن است تا دکستر را با گروهی از شخصیت‌های منفی به مانند قاتل کامیون یخی و قاتل سه‌گانه که قوی‌ترین دشمن‌های او در فصل‌های قبلی این سریال بوده‌اند روبرو کند. امیدواریم که آن‌ها در به تصویر کشیدن این شخصیت‌های منفی موفق ظاهر شوند.

پیش از این نیز تهیه‌کننده اجرایی این سریال کلاید فیلیپس (Clyde Phillips) در طی مصاحبه اخیر خود با هالیوود ریپورتر درباره فصل جدید این سریال گفت:

ما در واقع باید از صفر شروع کنیم. ما می‌خواهیم این فصل جدیدی که آن را تولید خواهیم کرد فصل نهم این سریال نباشد. ۱۰ تا به حال سال سپری شده است یا هر تعداد سالی که پس از به نمایش درآمدن فصل جدید این سریال گذشته باشد. در فصل جدید این سریال بازتابی از این زمان سپری شده وجود خواهد داشت. برخلاف نحوه به پایان رسیدن این سریال در فصل هشتم، این فصل هیچ شباهتی با فصل هشتم آن نخواهد داشت و این فرصت بسیار بزرگی است که بتوانیم دوباره پایان جدیدی را برای این سریال رقم بزنیم و شبکه Showtime نیز درباره ساخت فصل جدید این سریال بسیار دست و دل‌باز بوده است.

زمان ساخت فصل جدید این سریال قرار است که در اوایل ۲۰۲۱ آغاز شده و زمان پخش آن نیز برای فصل پاییز همان سال برنامه‌ریزی شده است.

منبع: کمیک بوک

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.