فیلم The Gray Man آغازگر یک فرنچایز سینمایی خواهد بود

6 December 2020 - 19:30

رایان گاسلینگ و کریس ایوانز در فیلم جاسوسی The Gray Man ساخته برادران روسو که درباره یک مامور سازمان CIA می‌باشد که به یک قاتل مستقل تبدیل شده، نقش آفرینی خواهند کرد. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

یکی از فیلم‌های مورد انتظار در سال‌های آینده فیلم جاسوسی The Gray Man ساخته جو و آنتونی روسو، با نقش آفرینی رایان گاسلینگ و کریس ایوانز می‌باشد. در زمان معرفی فیلم توسط نتفلیکس، گزارش‌ها حاکی از این بود که نتفلیکس این پروژه را به امید شروع فرنچایز جدیدی شروع کرده است و برادران روسو این موضوع رو تایید کرده‌اند.

این دو فیلم‌ساز که ساخت فیلم‌هایی مانند Avengers : Endgame و Captain America : Civil War را برعهده داشته‌اند درباره چندین پروژه جدید برای کمپانی AGBO Production صحبت کرده‌اند اما ایده آن‌ها درباره فیلم The Gray Man جذابیت بیشتری دارد.

این فیلم اکشن هیجانی داستان یک مامور سابق سازمان CIA را به نام کرت گنتری را دنبال می‌کند که به یک قاتل مستقل تبدیل شده است و با نام مستعار The Gray Man شناخته می‌شود. گاسلینگ نقش گنتری را بازی می‌کند که همکار سابق او در سازمان CIA لوید هنسن به دنبال شکار اوست. کریس ایوانز نقش هانسن را در این فیلم برعهده خواهد داشت.

جو روسو توضیح داد :

کاری که ما در این فیلم متفاوت انجام خواهیم داد این است که در فیلم اول به تمام سوال‌ها پاسخ نخواهیم داد. این یک فرنچایز جدید خواهد بود و پتانسیل گسترش یافتن را خواهد داشت. ما می‌توانیم شخصیت‌های دیگری را دنبال کنیم ولی به همه سوالات در فیلم اول پاسخ نخواهیم داد. پس شما فیلم را تماشا خواهید کرد، داستان را بطور کامل خواهید فهمید، ولی هنوز سوالاتی درباره دنیای بزرگتری در ذهنتان شکل می‌گیرد. و من فکر می‌کنم این یک راه برای متفاوت عمل کردن است، این که به تمام سوالات بینندگان در فیلم اول پاسخ داده نشود. یک داستان تمام بسته نداشته باشیم. یک داستان مانند قسمت‌های مختلف یک کتاب داشته باشیم.

ما افرادی هستیم که با فیلم‌های اکشن هیجانی بزرگ شده‌ایم. گروه بازیگران فوق‌العاده هستند. فیلمنامه هم همینطور. ما فیلم‌برداری این فیلم را در آخر ماه ژانویه در لس آنجلس شروع خواهیم کرد و بعد از آن در بهار در اروپا کار را ادامه خواهیم داد.

برادران روسو قصد دارند فیلمبرداری این فیلم را در سراسر جهان انجام دهند و فیلم The Gray Man به شدت بزرگ و یکی از پرهزینه‌ترین فیلم‌های نتفلیکس خواهد بود.

جو روسو گفته است:

ما یک تیم فوق العاده داریم و نتفلیکس به شدت از ما حمایت کرده است. همه‌گیری کرونا روی تصمیم ما برای مکان فیلم‌برداری تاثیری نذاشته است. این یک فیلم جاسوسی بزرگ و جهانی خواهد بود. قصد داریم در مکان‌های مختلف زیادی فیلم‌برداری کنیم و همین کار را نیز خواهیم کرد. و خیلی بابت این هیجان زده هستیم چون مکان‌های مختلف برای رویه‌ی داستان به شدت مهم هستند.

آنتونی روسو گفت:

این یک فیلم جاسوسی است. فیلم The Gray Man مشابه The Winter Soldier خواهد بود. همینطور که ما سعی داریم محیطی مدرن و فعلی را وارد فیلم کنیم که در حال حاضر شبکه‌های جاسوسی و سازمان CIA با آن روبرو هستند.

هنوز تاریخ اکران این فیلم اعلام نشده است.

منبع : Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.