ستاره‌ سریال اپل با نام Surface انتخاب شد

7 December 2020 - 13:00

ستاره سریال The Morning Show اپل با نام گوگو امبتا-را (Gugu Mbatha-Raw) قرار است که همچنان با شبکه اینترنتی اپل تی‌وی پلاس همکاری داشته باشد چرا که او برای بازی در نقش اصلی سریال تریلر روان‌شناختی جدید این شبکه با نام Surface انتخاب شده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

ورونیکا وست (Veronica West) که پیش از این در کارنامه خود در ساخت سریال High Fidelity نقش داشته است و جزء یکی از خالقان و تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال بوده است در ساخت این سریال نیز نقش خواهد داشت.

اپل دستور مستقیم ساخت سریال Surface را صادر کرده است که این سریال توسط استودیو ریس ویترسپون (Reese Witherspoon) با نام Hello Sunshine و Apple Studios ساخته خواهد شد. اپل هیچ‌گونه اطلاعاتی را در رابطه با داستان و جزئیات دیگر این پروژه اعلام نکرده است.

این سریال هشت قسمتی توسط ورونیکا وست خلق شده است و کار نویسندگی فیلم‌نامه تمامی قسمت‌های آن را نیز او انجام داده است. او پیش از این نیز فیلم‌نامه سریال‌هایی مانند سریال Brothers & Sisters ،GCB و State of Affairs را نوشته است و همچنین او مشاور تهیه‌کنندگان اجرایی سریال Dexter شبکه Showtime نیز بوده است. او به همراه ریس ویترسپون و لورن نوستادتر (Lauren Neustadter) از کمپانی Hello Sunshine جزء تهیه‌کنندگان اجرایی سریال Surface خواهد بود. برنامه‌ریزی شده است که روند تولید این سریال از سال بعد میلادی آغاز شود.

گوگو امبتا-را که نقش هانا شونفلد را در کنار ریس ویترسپون در سریال The Morning Show اپل بازی کرده است، علاوه بر نقش‌آفرینی در این سریال قرار است که جزء یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی آن نیز باشد. همچنین این بازیگر اهل انگلیس جدیداً در فیلمی با نام Misbehaviour در کنار کیرا نایتلی (Keira Knightley) و فیلم Summerland با کارگردانی جسیکا سوئیل (Jessica Swale) و در کنار جما آرترتون (Gemma Arterton) نیز نقش‌آفرینی کرده است. علاوه بر همه این‌ها او قرار است که در سریال مورد انتظار شبکه دیزنی پلاس با نام Loki نیز ایفای نقش کند.

سریال Surface جدیدترین سریالی است که شبکه اینترنتی اپل تی‌وی پلاس با همکاری کمپانی Hello Sunshine آن را تولید خواهد کرد. این کمپانی پیش از این سریال The Morning Show و Truth Be Told با نقش‌آفرینی اکتاویا اسپنسر (Octavia Spencer) و کیت هادسن (Kate Hudson) را نیز برای این شبکه تولید کرده است و علاوه بر این سریال‌ها، آن‌ها برنامه جدیدی با نام My Kind of Country که مسابقه استعدادهای موسیقی می‌باشد را برای شبکه اپل تی‌وی پلاس تولید کرده‌اند که این برنامه قرار است در آینده در این شبکه پخش شود.

علاوه بر این، سریال Surface جدیدترین پروژه استودیوهای اپل خواهد بود که این استودیو بازوی ساخت و تولید پروژه‌های این شبکه استریمی است. این استودیو سریال کمدی با نام High Desert و با نقش‌آفرینی پاتریشا آرکت (Patricia Arquette) را برای این شبکه تولید کرده است که قرار است این سریال در آینده منتشر شود و همچنین این استودیو پروژه‌های دیگر را نیز تولید خواهد کرد از جمله سریال درام پلیسی با عنوانی نامشخص که توسط رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr)، سوزان داونی (Susan Downey) و آدام پرلمن (Adam Perlman) تولید خواهد شد و همچنین سریال کوتاه درام جنگی با نام Masters of the Air که قرار است توسط کمپانی استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) با نام Amblin Television و کمپانی تام هنکس (Tom Hanks) و گری گوتزمن (Gary Goetzman) با نام Playtone تولید شود.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.