Deadpool، رکورد دار بیشترین دانلود غیرمجاز سال ۲۰۱۶

2 January 2017 - 11:26

در ادامه اعلامیه آمار دانلودهای غیر قانونی سریال‌های امسال، سایت Torrent Freak لیست بیشترین فیلم‌های دانلود شده سال گذشته‌ را اعلام کرد. قرار گرفتن فیلم Deadpool در رتبه اول این لیست به عنوان یک کمیک ابر‌قهرمانی موفق در سال ۲۰۱۶ چندان تعجب آمیز نبود. برای جزییات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

انتشار این فیلم در اوایل ماه فوریه با وجود موفقیتش به طور قابل توجهی شرایط  میلیون‌ها دانلود را برای این عنوان رقم‌ زد. دیگر فیلم‌های کمیک از جمله Batman v Superman: Dawn of Justice (در رتبه دوم)، فیلم Captain America Civil War (در رتبه سوم) و همچنین عناوین X-Men Apocalypse و Suicide Squad به ترتیب در رتبه‌های پنجم و هشتم قرار‌ گرفتند.

همچنین فیلم Warcraft که از خبر‌ساز‌ترین عنوان های سال ۲۰۱۶ بود در رتبه ششم لیست قرار گرفت. این نتایج رابطه مستقیم بین دانلود‌های غیر‌مجاز از فضای مجازی و لیست‌ باکس‌-آفیس‌های هفتگی را نشان می‌دهد. از استثناهای این لیست می‌توان به انیمیشن Zootopia که در لیست دانلود‌ها حضور نداشت و حضور عنوان Independence Day: Resurgence بدون قرار گرفتن در لیست باکس-آفیس اشاره‌ کرد. لیست ده فیلم سال ۲۰۱۶ با بیشترین آمار دانلود‌های غیرمجاز به‌ صورت  زیر است:

  1. Deadpool
  2. Batman v Superman: Dawn of Justice
  3. Captain America Civil War
  4. Star Wars The Force Awakens
  5. X-Men Apocalypse
  6. Warcraft
  7. Independence Day: Resurgence
  8. Suicide Squad
  9. Finding Dory
  10. The Revenant

منبع: Darkhorizon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.