روند تولید سریال کوتاه Scenes From A Marriage متوقف شد

7 December 2020 - 14:00

سریال کوتاه شبکه HBO با نام Scenes From A Marriage و با نقش‌آفرینی جسیکا چستین (Jessica Chastain) و اسکار آیزاک (Oscar Isaac) که اقتباسی است از سریال کوتاهی به همین نام که در سال ۱۹۷۴ توسط اینگمار برگمان (Ingmar Bergman) کارگردانی شده است، اکنون آخرین پروژه بزرگی است که روند تولید آن به علت ویروس کرونا متوقف شده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

گزارش‌ها حاکی از آن است که روند تولید این سریال کوتاه به مدت ۲ هفته است که به علت مبتلا شدن دو نفر از گروه تولید این فیلم به ویروس کرونا متوقف شده است. در حال حاضر این دو نفر در قرنطینه کامل به سر می‌برند و جهت رعایت کردن پروتکل‌های ایمنی وضع شدن جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در بین خدمه ساخت این سریال، کسانی که در طی روند تولید این سریال با این دو نفر ارتباط نزدیک داشته‌اند نیز قرنطینه شده‌اند. صحنه ساخت این سریال و تمامی وسایل مربوط به آن تحت پاکسازی و ضدعفونی کامل قرار گرفته‌اند و از تمامی خدمه‌ای که در ساخت این سریال حاضر بوده‌اند تست کرونا نیز گرفته شده است.

در ابتدا قرار بود که میشل ویلیامز (Michelle Williams) یکی از دو نقش اصلی را در این سریال کوتاه رو بازی کند ولی بعدها او به علت تداخل در برنامه‌های کاری‌اش از این پروژه خارج شد. سونیتا مانی (Sunita Mani) ستاره سریال GLOW شبکه نتفلیکس نیز به عنوان نقش فرعی در این سریال ایفای نقش کرده است.

این اولین کار این دو بازیگر در کنار یکدیگر نیست چرا که پیش از این پروژه، اسکار آیزاک و جسیکا چستین در فیلم کمپانی A24 با نام A Most Violent Year در مقابل یکدیگر نقش‌آفرینی کرده بوده‌اند.

تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال شامل هاگای لوی (Hagai Levi) و مایکل النبرگ (Michael Ellenberg) از کمپانی Media Res، لارس بلومگرن (Lars Blomgren)، جسیکا چستین، اسکار آیزاک، دانیل برگمن (Daniel Bergman)، بلر برارد (Blair Breard) و امی هرتسوگ (Amy Herzog) می‌باشند.

اینگمار برگمان علاوه بر نوشتن فیلم‌نامه سریال کوتاه سوئدی Scenes From A Marriage در سال ۱۹۷۳ وظیفه کارگردانی آن را نیز بر عهده داشته است که ستاره‌های این سریال کوتاه شامل لیو اولمان (Liv Ullmann) و ارلاند یوسفسن (Erland Josephson) بوده‌اند. داستانی که اینگمار برگمان برای این سریال نوشته است داستان متلاشی شدن یک ازدواج را شرح می‌دهد که او از تجربه خودش در این زمینه در نوشتن داستان این سریال الهام گرفته است از جمله رابطه‌ای که او با لیو اولمان داشته است.

هاگای لوی نویسنده و کارگردان این سریال است. سریال کوتاه Scenes From A Marriage سومین پروژه‌ای است که او برای شبکه HBO تولید می‌کند. او جدیداً تهیه‌کننده اجرایی و یکی از خالقان سریال کوتاه شبکه HBO با نام Our Boys بوده است. او پیش از این نیز یکی از خالقان سریال شبکه Showtime با نام The Affair بوده که او برای نقشی که در ساخت این پروژه داشته برنده جایزه گلدن گلوب نیز شده است. هاگای لوی خالق، یکی از تولیدکنندگان و یکی از کارگردان‌های سریال تحسین شده‌ای با نام Be’Tipul است که بعدها از این سریال اقتباسی برای شبکه HBO انجام شده است با نام In Treatment که این سریال توانسته است جایزه‌های زیادی را از آن خود کند.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.