جرد لتو: فیلم Morbius بخشی از دنیای در حال گسترش مرد عنکبوتی است

7 December 2020 - 15:30

اگرچه امروزه شاهد انتشار بسیاری از فیلم‌های سینمایی بزرگ به صورت دیجیتالی هستیم، اما فیلم Morbius «موربیوس» محصول سونی همچنان قرار است در ماه مارس (اسفند) در سینماها اکران شود. Morbius با بازی جرد لتو (Jared Leto) اولین فیلم با حضور شخصیت‌های مارولی است که پس از The New Mutants منتشر خواهد شد. به گفته لتو، گویا این فیلم بخشی از دنیای در حال گسترش مرد عنکبوتی است که تاکنون دو فیلم مرد عنکبوتی و یک فیلم Venom «ونوم» را از آن دیده بودیم. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در ویدیوی جدیدی که توسط اکانت یوتیوب ژاپنی سونی منتشر شده، لتو توضیحاتی درباره شخصیت مایکل موربیوس خون‌آشام زنده ارائه می‌دهد. اینجاست که او تایید می‌کند Morbius بخشی از دنیای در حال توسعه مرد عنکبوتی است که سونی در دست ساخت دارد. او در این ویدیو که می‌توانید آن را از اینجا مشاهده کنید می‌گوید:

من توی این فیلم، نقش یک شخصیت مارولی رو بازی میکنم که میخواد با آزمایش‌های علمی، بیماری خونی خودش رو درمان کنه. اون حین این کار به یک خون‌آشام زنده تبدیل میشه. این تقریبا خلاصه داستانه، و به نظرم خیلی جالبه و خیلی دوست دارم زودتر این فیلم رو ببینید. این یک نقش هیجان‌انگیز توی یک دنیای در حال گسترشه، و باید منتظر اتفاقات جدیدی باشید.

تیزر این فیلم که سال گذشته پخش شد، بسیاری از طرفداران را شوکه کرد چون در آن شاهد حضور شخصیت وولچر با بازی مایکل کیتون (Michael Keaton) بودیم. این شخصیت همان لباس زندانی را پوشیده بود که در نقش آدرین تومز در فیلم Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» بر تن داشت. این باعث شد احتمال پیوسته بودن دنیای مرد عنکبوتی بیش از پیش قوت بگیرد.

پس از توافق مارول و سونی برای استفاده مشترک از مرد عنکبوتی در فیلم‌های خودشان، به نظر می‌رسد به زودی شاهد حضور پیتر پارکر/مرد عنکبوتی با بازی تام هالند (Tom Holland) در فیلم‌هایی مثل Morbius یا دنباله Venom باشیم.

فیلم Morbius قرار است در تاریخ ۱۹ مارس ۲۰۲۱ (۲۹ اسفند) در سینماها اکران شود.

منبع: Comicbook

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.