مت ریوز تهیه‌کنندگی فیلم ترسناک Switchboard را انجام خواهد داد

8 December 2020 - 15:00

مت ریوز (Matt Reeves)، استیون اشنایدر (Steven Schneider) از Paranormal Activity و آرمان زورس (Armaan Zorace) از کمپانی تازه تأسیس Dark Hell با همکاری یکدیگر فیلم ترسناک Switchboard را تهیه خواهند کرد. فیلم‌نامه‌ی این اثر را بازیگر سابق دون گری (Devon Graye) به نگارش درآورده است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم‌نامه‌ی گری در اواخر دهه‌ی ۴۰ میلادی جریان دارد که در آن زنی جوان که اپراتور تلفن است خود را در ارتباط با یک قاتل سریالی می‌یابد و تصور می‌کند که هدف احتمالی بعدی اوست. درحالی‌که مکالمه‌ی آن‌ها به‌جاهای حساسی کشیده می‌شود، او درباره‌ی امنیت، سلامت عقل و درنهایت دلیل موجودیتش دچار تردید می‌شود.

ریوز که اکنون مشغول فیلم‌برداری فیلم The Batman است، به همراه رفی کرون (Rafi Crohn) و کمپانی‌اش با نام ۶th & Idaho تهیه‌کننده‌ی این اثر خواهند بود. رئیس کمپانی Picture Films، مارگو هند (Margot Hand) از فیلم Brittany Runs a Marathon و جاشوا ترستون (Joshua Thurston) از فیلم Permission نیز در کنار اشنایدر که در ساخت آثار ترسناک تبحر دارد و در پشت فرانچایز Paranormal Activity قرار داشته است و اخیراً نیز در بازسازی Pet Sematary نقش داشته، تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود. او تهیه‌کنندگی اجرایی فیلم‌های Split و Glass کارگردان ام. نایت شیامالان (M. Night Shyamalan) را بر عهده داشته است.

کمپانی Dark Hell متعلق به زورس که قصد دارد تمرکزش فقط بر روی ساخت آثار ترسناک باشد از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان فیلم خواهد بود.

گری با شرکت در رقابت فیلم‌نامه‌نویسی سایت Black List در سال ۲۰۱۶ و برنده شدن در آن با نوشتن فیلم‌نامه‌ای با عنوان Allison Adams توجه‌های بسیاری را به خود جلب کرد، حقوق این فیلم‌نامه را Sony Pictures به‌دست آورد و مت تولماچ (Matt Tolmach) فیلم آن را تهیه خواهد کرد. دلهره‌آور I See You با درخشش هلن هانت (Helen Hunt) توسط او نویسندگی شده بود که سال گذشته برای اولین بار در رویداد SXSW به نمایش درآمد و کمپانی Saban Films حق پخش آن را به‌دست آورد. از آن موقع تابه‌حال او فیلم‌نامه‌های متعددی را برای کمپانی‌های مختلف نوشته است.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.