آرمی همر نقش تهیه‌کننده‌ی فیلم The Godfather را ایفا خواهد کرد

8 December 2020 - 18:30

کمپانی Paramount+ آرمی همر (Armie Hammer) را برای ایفای نقش تهیه‌کننده‌ی فیلم The Godfather، ال رادی (Al Ruddy) در سریال کوتاه The Offer انتخاب کرده است. این مجموعه قرار است برای سرویس استریمی پیشِ روی کمپانی رسانه‌ای عظیم ViacomCBS ساخته شود و بر اساس تجربیات هرگز منتشرنشده‌ی این تهیه‌کننده‌ی برنده‌ی اسکار فیلم ماندگار فرانسیس کاپولا محصول ۱۹۷۲ خواهد بود. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال ۱۰ قسمتی به نویسندگی و تهیه‌کنندگی اجرایی نامزد اسکار و امی، نویسنده مایکل تالکین (Michael Tolkin) است. رادی نیز تهیه‌کنندگی اجرایی این عنوان را در کنار نیکی تسکانو (Nikki Toscano) و لزلی گریف (Leslie Greif) انجام خواهد داد. Paramount TV Studios تولیدکننده‌ی آن خواهد بود.

همر که کارهایش شامل فیلم‌های Call Me By Your Name و The Social Network در فیلم Death on the Nile به کارگردانی کنت برانا (Kenneth Branagh) حضور خواهد داشت و در مقابل گل گدوت (Gal Gadot) به ایفای نقش خواهد پرداخت. او همچنین خیلی زود جلوی دوربین کارگردان جیسون مور (Jason Moore) برای فیلم Shotgun Wedding خواهد رفت که در آن جنیفر لوپز (Jennifer Lopez) نیز حضور دارد و سال بعد بر روی صحنه‌ی تئاتر بازخواهد گشت و در نمایش The Minutes که اقتباسی از کتاب تریسی لتز (Tracy Letts) به همین نام است و توسط آنا شاپیرو (Anna D. Shapiro) کارگردانی خواهد شد، بازی خواهد کرد.

Paramount+ از اوایل سال میلادی بعد به‌جای CBS All Access سرویس استریمی کمپانی ViacomCBS خواهد شد و در آمریکا و دیگر بازارهای بین‌المللی (در ابتدا استرالیا، آمریکای لاتین و کشورهای اسکاندیناوی) شروع به‌کار خواهد کرد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.