جرمی آیرونز در فیلم Gucci به لیدی گاگا ملحق شد

8 December 2020 - 22:00

جرمی آیرونز به فیلم Gucci از کمپانی MGM و کارگردانی ریدلی اسکات پیوست. لیدی گاگا نیز در این فیلم بعنوان پاتریزیا رجیانی، همسر سابق ماریزیو گوچی که به جرم هماهنگی برای قتل ماریزیو در پله‌های دفترش در سال ۱۹۹۵ محکوم شد، نقش آفرینی خواهد کرد؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

آیرونز به همراه آدام درایور، جرد لتو، آل پاچینو، جک هیوستون و ریو کارنی در این فیلم نقش آفرینی خواهد کرد.

این اولین نقش لیدی گاگا از زمان نامزی برای جایزه بهترین بازیگر زن در نقش مقابل بردلی کوپر در فیلم A Star Is Born در سال ۲۰۱۸ می‌باشد. او یک جایزه اسکار برای آهنگ “Shallow” دریافت کرد. MGM حقوق فیلم Gucci را در آوریل بدست آورد و برنامه ریزی شده که بعد از پایان فیلم‌برداری The Last Duel از ریدلی اسکات تولید فیلم Gucci شروع شود. هفته بعد فیلم‌برداری فیلم The Last Duel ادامه پیدا خواهد کرد.

همسر و شریک ریدلی اسکات، جیانینا اسکات مدت زیادی علاقه‌مند به ساخت فیلمی درباره خانواده پر سروصدای گوچی، خانواده مشهور صنعت مد و قتل نوه گوچیو گوچی پایه گذار برند گوچی بوده است. جیانینا اسکات که در عرصه بازیگری و تهیه‌کنندگی فعالیت دارد بیشتر برای نقش همسر ماکسیموس(راسل کرو) در فیلم Gladiator به کارگردانی ریدلی اسکات شناخته شده است، وی همراه با اسکات تهیه‌کنندگی چندین پروژه که شامل فیلم Concussion با بازی ویل اسمیت و فیلم Mark Felt: The Man Who Brought Down the White House را برعهده داشته که هر دو فیلم توسط پیتر لندسمن کارگردانی شده‌اند. او در ابتدا ریدلی اسکات را وارد پروژه فیلم Gucci کرده است. وی همچنین تهیه‌کنندگی فیلم‌های Matchstick Men و Tristan & Isolde را برعهده داشته است.

ماریزیو گوچی با همسر خود رجیانی دو دختر داشته‌اند اما جدا شدند. رجیانی جراحی برداشت تومور مغزی داشته و فرزندانش این تومور را مسئول رفتارهای او میدانستند، رسانه به او لقب بیوه سیاه را داد. او به حکم ۲۹ سال در زندان محکوم شد.

نویسندگی فیلم‌نامه داستان قتل گوچی برعهده روبرتو بنتیوگنا خواهد بود که بر اساس کتاب The House Of Gucci: A Sensational Story Of Murder, Madness, Glamour , and Greed که نویسندگی آن برعهده سارا فوردن بوده است، نوشته خواهد شد. کمپانی Scott Free Productions و Kevin Walsh نیز در تهیه‌کنندگی این فیلم نقش خواهند داشت.

آیرونز اخیرا در سریال موفق Watchmen از شبکه HBO نقش آفرینی کرده است و در حال حاضر در تولید فیلم Munich برای شبکه نتفلیکس که یک اقتباس از رمان روبرت هریس خواهد بود، نقش نخست وزیر انگلستان نویل چمبرلین را بازی خواهد کرد.

 

منبع : Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.