بازگشت آلفرد مولینا در قامت دکتر اختاپوس در فیلم مرد عنکبوتی ۳

9 December 2020 - 11:00
Alfred Molina In Spider-MAN

به گفته‌ی منابع معتبر، آلفرد مولینا (Alfred Molina) دوباره بازوان مکانیکی‌اش را برای ایفای نقش مجدد شخصیت خبیث، دکتر اختاپوس بر تن خواهد کرد. او در قسمت دوم از سه‌گانه‌ی «مرد عنکبوتی» (Spider-Man) به کارگردانی سم ریمی (Sam Raimi) محصول ۲۰۰۴ به ایفای این نقش پرداخت. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

قسمت دوم از سه‌گانه‌ی مرد-عنکبوتی سم ریمی حتی از دو قسمت دیگر نیز بیشتر موردتوجه طرفداران قرار گرفت و نقش‌آفرینی مولینا در قامت دکتر اوتو اکتاویوس با استقبال گسترده‌ای روبه‌رو شد. دکتر اکتاویوس یک دانشمند نابغه بود که تبدیل به شروری با هشت دست‌وپا شد و مرد عنکبوتی توبی مگوایر (Tobey Maguire) را به سر حد استیصال کشاند. شایعه‌ی حضور مولینا در فیلم پیشِ روی مرد عنکبوتی در ابتدا، اواخر ماه گذشته به گوش رسید زمانی که وب‌سایت GWW از حضور این بازیگر در فیلم مذکور خبر داد.

تام هالند (Tom Holland) ستاره‌ی این فیلم که سونی آن را برای اکران در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۴۰۰) زمان‌بندی کرده است، خواهد بود و جان واتس (Jon Watts)، کارگردان «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» (Spider-Man: Homecoming) و «مرد عنکبوتی: دور از خانه» (Spider-Man: Far From Home) برای هدایت سکان آن بازخواهد گشت. بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) در نقش دکتر استرنج، زندایا (Zendaya)، مریسا تومی (Marisa Tomei)، جیکوب باتالون (Jacob Batalon) و تونی ریوولوری (Tony Revolori) دیگر ستارگان این عنوان خواهند بود.

حضور مولینا باعث درهم‌آمیخته شدن سه نسل از فیلم‌های مرد عنکبوتی خواهد شد زیرا جیمی فاکس (Jamie Foxx) نیز در نقش الکترو پس از بازی در فیلم The Amazing Spider-Man 2 محصول ۲۰۱۴ در این فیلم حاضر خواهد بود. در ماه اکتبر بود که فاکس پستی در صفحه‌ی اینستاگرامش با مضمون حضور سه مرد عنکبوتی متفاوت در یک فیلم منتشر کرد و بلافاصله آن را پاک کرد.

Jamie Foxx's Spider-Man Instagram Post

مارول و سونی هنوز واکنشی به این خبر نشان نداده‌اند.

فیلم Far From Home محصول ۲۰۱۹، تازه‌ترین عضو باشگاه میلیاردی‌های Marvel Studios است و همچنین لقب پرفروش‌ترین عنوان مرد-عنکبوتی تاریخ را نیز از آن خود کرده است.

مولینا که برای ایفای نقش در سریال Feud: Bette and Joan محصول ۲۰۱۷ نامزد دریافت جوایز امی و گلدن گلوب شد، سال گذشته در انیمیشن Frozen II به صداپیشگی پرداخت و در محصول مشترک کمپانی‌های Netflix و DreamWorks که سال بعد منتشر خواهد شد یعنی Trollhunters: Rise of the Titans حضور خواهد داشت.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.