پوستر جدید شخصیت های فیلم Wonder Woman 1984 منتشر شد

9 December 2020 - 10:00
پوستر Wonder Womean 1984

کمپانی برادران وارنر چهار پوستر جدید از شخصیت‌های فیلم Wonder Woman 1984 «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» منتشر کرد. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

پوستر‌های جدید چند هفته قبل از انتشار دنباله Wonder Woman در HBO Max منتشر شدند. در یک اتفاق غیرمنتظره، کمپانی برادران وارنر در اوایل ماه دسامبر اعلام کرد که در سال ۲۰۲۱ فیلم‌هایی از جمله Dune ، The Matrix 4 و Godzilla vs. Kong را در همان روزی که در سینماها اکران می‌شوند، در HBO Max منتشر خواهد کرد. به همین ترتیب، به نظر می‌رسد فیلم Wonder Woman 1984 با ورود به سینما‌های منتخب و HBO Max در روز کریسمس، این روند را شروع خواهد کرد.

این پوسترها پیش از انتشار فیلم Wonder Woman 1984 در HBO Max پخش شده‌اند و شخصیت‌های شرور و قهرمان این فیلم را به تصویر می‌کشند. هر کدام از چهار شخصیت این فیلم یک پوستر را به خود اختصاص داده است: گل گدوت (Gal Gadot) در نقش واندروومن، کریس پاین (Chris Pine) در نقش استیو ترور، کریستن ویگ (Kristen Wiig) در نقش چیتا و پدرو پاسکال (Pedro Pascal) در نقش مکسول لورد. طراحی پوسترها نیز بسیار شبیه به پوستر‌های پیشین این شخصیت‌‌ها است که در تبلیغات قبلی این فیلم دیده بودیم. از آن جایی که اتفاقات این فیلم در سال ۱۹۸۴ اتفاق می‌افتد طراحی این پوسترها از لحاظ زیبایی‌شناسی بسیار پویا و نورانی است که این ویژگی به نوبه خود به هر کدام از آن‌ها زندگی و جذابیت بیشتری می‌بخشد.

فیلم Wonder Woman 1984، بیست و پنجم دسامبر (۵ دی) به طور همزمان در سینما‌های منتخب و در HBO Max منتشر خواهد شد.

پوستر‌های این چهار شخصیت را در قسمت پایین مشاهده نمایید.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.