بازیگر جدید فصل دوم سریال The Witcher مشخص شد

9 December 2020 - 13:00

فصل دوم سریال The Witcher شبکه نتفلیکس در حال حاضر در مرحله تولید قرار دارد و اکنون تیم سازندگان این سریال صداپیشه بااستعدادی را برای ایفای نقش در فصل دوم این سریال استخدام کرده‌اند که ممکن است طرفداران این سریال صدای او را که در بازی The Witcher 3: Wild Hunt وجود داشته است تشخیص دهند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

با وجود اینکه او قبلاً در بازی The Witcher 3: Wild Hunt صداپیشگی کرده است ولی به نظر می‌رسد که این بار این بازیگر نقش قبلی که او در این بازی ایفا کرده است را در این سریال دوباره ایفا نخواهد کرد و به جای آن امکان دارد که او نقش کاراکتر کاملاً جدیدی را در فصل دوم این سریال بازی کند.

بر اساس گزارش وب‌سایت Redanian Intelligence, گفته شده است که آلاستر پارکر (Alastair Parker) جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران رو به گسترش سریال The Witcher اضافه شده است و در حالی که بینندگان این سریال ممکن است ظاهر او را به خاطر نقش‌آفرینی‌اش در سریال Doctor Who بشناسند ولی امکان دارد که طرفداران این سریال صدایش را برای بازی او در نقش کاراکتر Cleaver the dwarf در سومین قسمت از سری بازی‌های ویدئویی The Witcher نیز بشناسند. با این حال، آلاستر پارکر قرار نیست که دوباره نقش Cleaver the dwarf را در اقتباس نتفلیکس از این بازی ایفا کند چرا که هنوز نقشی که او در این سریال ایفا خواهد کرد مشخص نشده است ولی به نظر می‌رسد که ظاهر فیزیکی او در راستای نقشی است که نتفلیکس برای کاراکتری با نام دیوید در اوایل امسال به دنبال بازیگری برای بازی در این نقش بوده است و همچنین به نظر می‌رسد که این کاراکتر همان کاراکتری است با نام دایکسترا (Dijkstra) که در فرنچایز بازی‌های ویدئویی The Witcher وجود دارد.

مورد جالبی که درباره اضافه شدن آلاستر پارکر به فصل دوم سریال The Witcher وجود دارد این است که او تنها بازیگری نیست که پیش از این در سری بازی‌های ویدئویی این فرنچایز نقش‌آفرینی کرده است. پیش از این نیز بازیگران دیگری مانند می‌آنا بورینگ (MyAnna Buring) و لو کورفیلد (Lu Corfield) به جمع دیگر بازیگران سریال The Witcher اضافه شده بودند که هر دو این بازیگرها پیش از این در دو بسته الحاقی بازی The Witcher 3: Wild Hunt با نام‌های Hearts of Stone و Blood and Wine ایفای نقش کرده بوده‌اند. با این حال گزارش‌ها حاکی از این است که برخلاف آلاستر پارکر، نقشی که می‌آنا بورینگ و لو کورفیلد در فصل دوم این سریال ایفا خواهند کرد فاش شده است و بدین ترتیب می‌آنا بورینگ نقش تیسایا (Tissaia) و لو کورفیلد نقش مریتز (Marites) را در فصل دوم این سریال بازی خواهند کرد.

در طی ماه‌های اخیر اطلاعات بیشتری از بازیگرهای جدیدی که در فصل دوم این سریال نقش‌آفرینی خواهند کرد مشخص شده است ولی ما هنوز نمی‌دانیم که فصل جدید این سریال در چه تاریخی در شبکه نتفلیکس به نمایش درخواهد آمد. در حال حاضر روند فیلم‌برداری فصل دوم این سریال در حال سپری شدن است که فیلم‌برداری آن از فصل تابستان امسال آغاز شده است و هنوز هم ادامه دارد. از زمان شروع روند فیلم‌برداری فصل دوم این سریال تا به حال تصاویر جدیدی نیز از کاراکترهای گرالت هنری کویل (Henry Cavill)، کاراکتر ینیفر آنیا چالاترا (Anya Chalotra) و در آخر کاراکتر سیری فریا آلن (Freya Allan) منتشر شده است.

با وجود اینکه در حال حاضر هنوز اطلاعات زیادی از فصل دوم این سریال در اختیار ما قرار نگرفته است و این اطلاعات همچنان مخفی باقی مانده است ولی با این حال ما تعداد کمی از اطلاعات مهمی را که از فصل دوم این سریال انتظار داریم را می‌دانیم. برای مثال انتظار می‌رود که فصل دوم این سریال در مقطعی در سال ۲۰۲۱ در شبکه نتفلیکس به نمایش درآید ولی با این حال به نظر بعید خواهد بود که فصل دوم این سریال در بخش‌های ابتدایی سال ۲۰۲۱ پخش شود. علاوه بر این، مانند فصل اول این سریال فصل دوم آن نیز شامل هشت قسمت خواهد بود که به این معنی خواهد بود زمانی که فصل دوم این سریال پخش شود مانند فصل قبل طرفداران آن محتوای زیادی را در اختیار خواهند داشت تا از آن لذت ببرند.

منبع: کمیک‌‌بوک

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.