اعلام رسمی خبر میزبانی برج میلاد برای فیلم فجر

2 January 2017 - 14:22

با اعلام «محمد حیدری» دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، دوباره مرکز همایش‌های برج میلاد به عنوان سینمای رسانه‌های گروهی در این دوره جشنواره میزبان اهالی رسانه خواهد بود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، محمد حیدری دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر گفت: پس از رایزنی‌های انجام شده توسط ستاد برگزاری جشنواره فیلم فجر و با توجه به درخواست جمع کثیری از اهالی رسانه، مرکز همایش‌های برج میلاد به عنوان «سینمای رسانه‌های گروهی» درنظر گرفته شد و در این دوره میزبان اهالی رسانه خواهد بود.

حیدری با تأکید بر اهمیت جایگاه رسانه در جشنواره فیلم فجر و لزوم برنامه‌ریزی جهت ایجاد فضای مطلوب فعالیت اهالی رسانه در ایام جشنواره، گفت: امسال فعالیت سینمای رسانه‌های گروهی، شنبه دهم بهمن ماه، یک روز زودتر از شروع برنامه جشنواره در سینماهای دیگر کلید خواهد خورد تا با توجه به فشردگی برنامه نمایش فیلم‌ها، اهالی رسانه بتوانند در فشار کم‌تر و شرایط مطلوب‌تری به فعالیت بپردازند.

این هشتمین سالی است که برج میلاد به عنوان سینمای رسانه‌های گروهی درنظر گرفته می‌شود.

به گزارش ایسنا، ازدحام و شلوغی برج میلاد که هر ساله شرایط نامطلوبی را برای اهالی رسانه رقم زده است، باعث شده بود که محمد حیدری در تدارک جایگزینی مناسب‌تری برای سینمای رسانه باشد حتی گزینه‌ای چون پردیس چارسو نیز مطرح می‌شد اما گویا با توجه به محدودیت مکانی چارسو،این گزینه منتفی شده است.

همچنین دست‌اندرکاران جشنواره‌ی فیلم فجر امسال وعده داده‌اند که قرار است اهالی واقعی رسانه و خبرگزاری را امسال مجوز ورود به برج میلاد به آنها داده شود و در این راستا، روز گذشته طبق اطلاعیه‌ای رسمی روابط عمومی جشنواره‌ی فیلم فجر اعلام کرد که بیش از ۱۷۸۵ نفر برای حضور در سینمای رسانه‌ها ثبت نام کرده‌اند که حدود ۴۵ درصد از درخواست‌ها به دلایل مختلف رد شده است.

اما ازدحام و شلوغی برج میلاد علاوه بر حضور اهالی نامرتبط به رسانه به حضور مهمانان غیرقابل پیش بینی از برخی ارگان‌ها و نهادها هم مربوط می‌شود که امیدواریم دست‌اندرکاران جشنواره‌ی فیلم فجر به این مهم نیز توجه کنند و در این بخش نیز با سخت‌گیری وارد عمل شوند.

منبع: ایسنا

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.