فیلم مرد عنکبوتی ۳: احتمال بازگشت اندرو گارفیلد، توبی مگوایر و دیگران قوت گرفت

9 December 2020 - 14:00

به نظر می‌آید سونی واقعا قصد دارد دنیای لایو اکشن مرد عنکبوتی را با فیلم Spider-Man 3 «مرد عنکبوتی ۳» راه‌اندازی کند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

گزارش‌ها درباره این رویداد زمانی منتشر شدند که جی.کی. سیمونز (J.K. Simmons) دوباره نقش جی. جونا جیمسون را در فیلم Spider-Man: Far From Home «مرد عنکبوتی: دور از خانه» بازی کرد و سپس اعلام شد جیمی فاکس (Jamie Foxx) قرار است دوباره نقش الکترو را در مرد عنکبوتی ۳ بازی کند. همچنین امروز در خبری شگفت‌آور اعلام شد که آلفرد مولینا (Alfred Molina) دوباره نقش دکتر اختاپوس را در این فیلم بازی می‌کند و گویا پیتر پارکرهای قبلی هم در این پروژه بزرگ حضور خواهند داشت.

گویا اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) و کرستن دانست (Kirsten Dunst) برای بازی مجدد در نقش سابق خود در این فیلم با سونی به توافق رسیده‌اند. گارفیلد در دو فیلم Amazing Spider-Man «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز» نقش پیتر پارکر را بازی کرد، و دانست ایفاگر نقش مری جین در سه‌گانه مرد عنکبوتی ساخته سم ریمی (Sam Raimi) بود.

همچنین گفته شده توبی مگوایر (Tobey Maguire) و اما استون (Emma Stone) به احتمال زیاد باز خواهند گشت، اگرچه هنوز حضور آن‌ها قطعی نشده است. مگوایر نقش پیتر پارکر را در سه فیلم مرد عنکبوتی بازی کرد و گویا هنوز در حال مذاکره با سونی برای نهایی کردن قراردادش است. استون که نقش گوئن استیسی را در فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز بازی کرد نیز احتمالا دوباره در همین نقش حضور پیدا کند.

فیلم مرد عنکبوتی ۳ هنوز عنوان رسمی ندارد، و فعلا در حال تولید می‌باشد. جان واتس (Jon Watts) دوباره برای کارگردانی این فیلم برگشته است و تام هالند (Tom Holland) دوباره نقش پیتر پارکر را در این فیلم بازی خواهد کرد. دیگر بازیگران اصلی شامل زندیا (Zendaya)، ماریسا تومی (Marisa Tomei)، جیکوب باتالون (Jacob Batalon) و تونی روُلوری (Tony Revolori) هستند. دکتر استرنج با بازی بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) در این فیلم در نقش استاد پیتر پارکر حضور خواهد داشت.

با توجه به حضور مجدد دکتر اختاپوس و الکترو، و معرفی شاکر، ولچر و اسکورپیون در دو فیلم قبلی، به نظر می‌رسد سونی قصد دارد تمام اعضای گروه شش خبیث را در این فیلم دور هم جمع کند.

مرد عنکبوتی ۳

منبع: Comicbook

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.