سریال Hawkeye: انتشار تصاویر هیلی استاینفلد با لباس کیت بیشاپ

9 December 2020 - 14:30
هیلی استاینفلد در سریال هاک‌آی

طرفداران به شدت منتظر پخش سریال مارولی Hawkeye «هاک‌آی» هستند، که قرار است طی سال‌های آینده توسط دیزنی پلاس منتشر شود. در این سریال دوباره شاهد حضور جرمی رنر (Jeremy Renner) در نقش کلینت بارتون و معرفی کیت بیشاپ (با بازی هیلی استاینفلد (Hailee Steinfeld)) خواهیم بود. حالا تصاویر جدیدی از پشت‌صحنه این سریال منتشر شده که استاینفلد را در لباس مشابه کامیک‌های کیت بیشاپ به تصویر می‌کشند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این لباس به زیبایی ظاهر کیت بیشاپ را از کامیک‌ها وارد سریال کرده است، و از رگه‌های مختلفی از رنگ بنفش استفاده کرده که در لباس هاک‌آی شاهد آن نبودیم. اگرچه این لباس دقیقا شبیه طرح مفهومی که چندماه پیش منتشر شده بود نیست، اما جزئیات زیادی دارد که فقط در کامیک‌ها شاهد آن‌ها بوده‌ایم.

حضور استاینفلد در این سریال با حدس و گمان‌های زیادی همراه بود، در حالی که این بازیگر به تازگی حضورش در سریال را تکذیب کرد. اما به هر حال، طرفداران به شدت از حضور او در این نقش راضی هستند و حالا بیشتر برای تماشای این سریال هیجان‌زده شده‌اند.

در سریال Hawkeye همچنین شاهد حضور ورا فارمیگا (Vera Farmiga) در نقش النور بیشاپ، فرا فی (Fra Fee) در نقش کلاون، تونی دالتون (Tony Dalton) در نقش سوردزمن، آلاکوا کاکس (Alaqua Cox) در نقش اکو، زان مک‌کلرنان (Zahn McClarnon) در نقش ویلیام لوپز، و فلورنس پیو (Florence Pugh) در نقش یلنا بلووا خواهیم بود.

منبع: Comicbook

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.