فیلم Ant-Man 3: بازگشت میشل فایفر در نقش جنت ون دین

9 December 2020 - 19:35
میشل فایفر در فیلم "Ant-Man 3"

میشل فایفر تایید کرد که در فیلم “Ant-Man 3” بازخواهد گشت و تاریخ احتمالی شروع تولید فیلم را اعلام کرد؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

این فرنچایز که پل راد در آن نقش آفرینی می‌کند همیشه نقش کم اهمیت‌تری در دنیای سینمایی مارول داشته است، اما این باعث جلوگیری از ساخت قسمت سوم این فیلم نشده است. بر اساس اعلام قبلی، فیلم سوم این فرنچایز باید در ماه نوامبر سال قبل با کارگردانی پیتون رید ادامه پیدا می‌کرد. هنوز جزییات زیادی از فیلم مشخص نشده است. گزارش شده که مارول سال ۲۰۲۲ را برای اکران این فیلم در نظر دارد.

راد دوباره در فیلم “Ant-Man 3” در نقش اسکات لنگ ظاهر خواهد شد و انتظار می‌رود که اوانجلین لیلی در نقش هوپ ون دین بازگردد. بعلاوه مایکل داگلاس در نقش هنک پیم بازخواهد گشت و در ماه سپتامبر اعلام شد که جاناتان میجرز به لیست بازیگران این فیلم اضافه خواهد شد. طبق گزارشات میجرز نقش کانگ فاتح را ایفا خواهد کرد. و حالا فایفر افسانه‌ای نیز به گروه بازیگران این فیلم ملحق شده است.

فایفر در پادکست Ladies First With Laura Brown در جواب به سوالی درباره برنامه خود برای آینده پاسخ داد:

در فیلم “Ant-Man 3” نقش خواهم داشت.

و در ادامه اعلام کرد که باور دارد تولید فیلم در بهار سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد. او در جواب به نقش کاراکتر جنت ون دین در فیلم “Ant-Man 3” پاسخ داد:

نمی‌دانم.

جنت ون دین

با توجه به اینکه فیلم “Ant-Man and the Wasp” اساسا درباره نجات شخصیت جنت ون دین از قلمرو کوانتوم بود، تعجبی نخواهد داشت که فایفر برای فیلم “Ant-Man 3” نیز در همین نقش ظاهر شود. فایفر در فیلم دوم این فرنچایز نقش کوتاهی داشت، نقش او در قسمت سوم این فیلم می‌تواند اجازه پیشرفت بیشتری به این کاراکتر بدهد.

بعد از گذراندن سال‌ها در قلمرو کوانتوم جنت باید تغییر کرده باشد، و فیلم سوم می‌تواند بر تطبیق این شخصیت با زندگی روزمره تمرکز داشته باشد. وی آخرین بار در فیلم Avengers: Endgame در مراسم تدفین تونی استارک دیده شد که نشان دهنده ماندگاری این شخصیت در دنیای سینمایی مارول می‌باشد.

براساس گفته فایفر ممکن است فیلم “Ant-Man 3” در سال ۲۰۲۲ اکران شود. تاریخ‌های زیادی برای شروع تولید این فیلم اعلام شده است، اما بهار سال ۲۰۲۱ می‌تواند فرصت زیادی برای کامل شدن فیلم تا سال ۲۰۲۲ باشد. تنها چیزی که ممکن است این برنامه را خراب کند، همه‌گیری ویروس کرونا بوده است، که تابحال تاریخ فیلم‌برداری تعداد زیادی از فیلم‌ها را جابجا کرده است. با این وجود مارول فعلا در حال فیلم‌برداری Spider-Man 3، Hawkeye و Ms. Marvel می‌باشد.

بنظر مشکلی برای شروع تولید فیلم “Ant-Man 3” در زمان اعلام شده وجود نخواهد داشت. ممکن است تا زمان شروع تولید فیلم، بازیگران بیشتری به لیست بازیگران این فیلم اضافه شوند.

منبع : Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.