سریال For All Mankind برای فصل سوم تمدید شد

9 December 2020 - 22:30
سریال "For All Mankind"

شبکه +Apple TV درخواست تمدید سریال “For All Mankind” را برای فصل سوم داده است، در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

دو ماه قبل از شروع پخش فصل دوم سریال “For All Mankind” در تاریخ ۱۹ فوریه سال ۲۰۲۱ شبکه +Apple TV این سریال که ساخته رونالد دی. موور و بخش تلویزیونی Sony Pictures می‌باشد را برای فصل سوم تمدید کرده است. و انتظار می‌رود تولید این سریال در بهار سال بعد شروع شود.

تولید فصل دوم این سریال که بخاطر همه‌گیری ویروس کرونا چندین بار با تاخیر مواجه شده بود به تازگی تمام شده است. هنگامی که تمام صنعت فیلم‌برداری در اواسط ماه مارس تعطیل شد، فیلم برداری دو قسمت از ده قسمت فصل دوم این سریال باقی مانده بود. این سریال جزو اولین سریال‌هایی بود که تولید آن در ماه آگوست ادامه پیدا کرد.

این سومین سریال پس از سریال‌های Dickinson و Ted Lasso از شبکه +Apple TV می‌باشد که برای فصل سوم تمدید شده است.

سریال “For All Mankind” در دنیایی اتفاق می‌افتد که در آن رقابت فضایی در دنیا پایین نیافته است. این سریال نمایش دهنده دنیایی آرمان گرایانه می‌باشد که در آن فضانوردان و مهندسان ناسا به همراه خانواده خود در میان اتفاقات خارق‌العاده‌ای در دنیایی در خط زمانی دیگر گیر افتاده‌اند، دنیایی که در آن اتحادیه شوروی قبل از ایالات متحده به ماه رسیده است.

داستان فصل دوم سریال یک دهه بعد در سال ۱۹۸۳ دنبال می‌شود. در اوج جنگ سرد و تنش‌های بین ایالات متحده و اتحادیه  شوروی در بالاترین حد ممکن می‌باشد. رونالد ریگان رییس جمهور است، و جاه طلبی‌های علم و اکتشاف فضا در تهدید نابودی هستند در حالی که آمریکایی‌ها و شوروی برای کنترل مناطق حاصلخیز ماه در حال درگیری می‌باشند. سازمان دفاع وارد کنترل ماموریت شده و ارتشی ساختن ناسا مرکز چندین داستان از کارکترها شده است: برخی با آن مبارزه می‌کنند، برخی از آن به سود خود استفاده می‌کنند و برخی خود را در میان درگیری‌ای پیدا می‌کنند که ممکن است به جنگ هسته‌ای منجر شود.

این سریال توسط مور و بن ندیوی و مت ولپرت ساخته شده است. این سه به همراه ماریل دیویس تهیه کنندگان اجرایی این سریال می‌باشند و این سریال توسط بخش تلویزیونی Sony Pictures تولید شده است.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.