احتمالا دردویل هم در فیلم Spider-Man 3 حضور خواهد داشت

10 December 2020 - 13:30

پس از تایید بازگشت اندرو گارفیلد (Andrew Garfield)، کرستن دانست (Kirsten Dunst)، جیمی فاکس (Jamie Foxx) و آلفرد مولینا (Alfred Molina) و مذاکره با توبی مگوایر (Tobey Maguire) برای بازگشت به دنیای عنکبوتی در فیلم Spider-Man 3 «مرد عنکبوتی ۳»، بنا بر گزارش‌ها چارلی کاکس (Charlie Cox) هم قرار است دوباره نقش خودش از سریال محبوب Daredevil «دردویل» را در این فیلم بازی کند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

اگرچه حضور گارفیلد و فاکس در این فیلم قطعی شده، مگوایر هنوز در حال مذاکره با دو استودیو است تا دوباره در نقش معروف خودش حضور پیدا کند. همچنین حضور اما استون (Emma Stone) در نقش گوئن استیسی هنوز تایید نشده است.

سریال Daredevil با بازی کاکس اولین سریال مارولی نتفلیکس بود و راه را برای Jessica Jones «جسیکا جونز»، Iron Fist «مشت آهنین»، Luke Cage «لوک کیج» و The Punisher «مجازاتگر» هموار کرد که همگی در مینی‌سریال The Defenders «مدافعان» دور هم جمع شدند. سریال Daredevil از سوی منتقدان و مخاطبان مورد استقبال قرار گرفت و طرفداران از کنسل شدن آن ناراضی بودند، اما نتفلیکس و مارول قول دادند این شخصیت به زودی در دنیای سینمایی مارول دیده خواهد شد و کاکس به طور مداوم از کنسل شدن سریال ابراز ناراحتی کرده و خواستار بازی مجدد در این نقش بوده است.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.