کریستوفر نولان از تصمیم برادران وارنر برای پخش فیلم‌ها در HBO Max انتقاد کرد

10 December 2020 - 14:30

کریستوفر نولان (Christopher Nolan)، که در حال برگزاری تورهای تبلیغاتی برای نسخه دیجیتالی فیلم Tenet است، از تصمیم استودیوی برادران وارنر برای پخش فیلم‌های سال ۲۰۲۱ در سرویس استریمینگ HBO Max انتقاد کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

نولان در بیانیه‌ای گفت:

برخی از بزرگ‌ترین فیلمسازان صنعت ما، فکر می‌کردند برای بزرگ‌ترین استودیو فیلمسازی کار می‌کنند، اما وقتی صبح روز بعد از خواب بیدار شدند متوجه شدند برای بدترین سرویس استریمینگ کار می‌کنند.

وارنر و سینماداران برای اکران فیلم Tenet حین بیماری همه‌گیر سینماها را باز کردند. برخی از تحلیل‌گران معتقد بودند این تصمیم مناسبی حین بحران کرونا نبود، مخصوصا با توجه به اینکه سینماهای ایالت‌های نیویورک و لس‌آنجلس و بسیاری از کشورهای دیگر تعطیل بودند. این فیلم جاسوسی با بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری فروش جهانی ۳۶۰ میلیون دلاری داشت که ۳۲٪ کمتر از فیلم Dunkirk «دانکرک» بود. برخی معتقدند اگر سینماها با عجله برای اکران Tenet باز نمی‌شدند، شاید شاهد تصمیم وارنر برای پخش فیلم‌ها در سرویس استریمینگ HBO Max نبودیم.

نولان در مصاحبه‌ای تعجب خودش از مشورت نکردن استودیو با فیلمسازان و بازیگران مهم در اجرای این طرح را ابراز کرد. او در این باره گفت:

فیلم‌های سینمایی قرار است برای گسترده‌ترین مخاطبان ممکن به نمایش درآیند … و حالا فقط توسط سرویس استریمینگ پخش می‌شوند، بدون اینکه مشورتی با سازندگان آن‌ها صورت گرفته باشد. این رفتار درستی با فیلمسازان و بازیگران و عواملی نیست که زندگی خود را صرف ساخت این پروژه‌ها کرده‌اند. استودیو باید با آن‌ها مشورت می‌کرد و به آن‌ها اطلاع می‌داد قرار است چه اتفاقی برای پروژه‌های آن‌ها رخ دهد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.