فیلم Fantastic Four توسط کارگردان فیلم‌های مرد عنکبوتی ساخته خواهد شد

11 December 2020 - 12:30

اولین خانواده مارول بالاخره وارد دنیای سینمایی مارول خواهند شد. ریبوت فیلم Fantastic Four «چهار شگفت‌انگیز» توسط جان واتس (Jon Watts) کارگردان فیلم‌های Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه»‌ و Spider-Man: Far From Home «مرد عنکبوتی: دور از خانه» ساخته می‌شود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

کوین فایگی (Kevin Feige) مدیرعامل مارول این خبر را در نشست سهام‌داران دیزنی اعلام کرد. البته هنوز جزئیاتی درباره تاریخ اکران و گروه بازیگران این فیلم منتشر نشده، چون این ریبوت در مراحل اولیه تولید قرار دارد. به هرحال طرفداران مارول از ورود این تیم ابرقهرمانی نمادین به MCU بسیار خوشحال هستند.

اولین فیلم Fantastic Four در سال ۲۰۰۵ توسط تیم استوری (Tim Story) ساخته شد که اریجین این شخصیت‌ها و رابطه آن‌ها با دکتر دووم ابرشرور را روایت می‌کرد. در آن فیلم کریس ایوانز (Chris Evans) ستاره MCU نقش جانی استورم یا مشعل انسانی را بازی کرد. سپس یک دنباله بد برای آن فیلم ساخته شد و در نهایت در سال ۲۰۱۵ ریبوت خیلی ضعیف آن توسط جاش ترانک (Josh Trank) کارگردانی شد.

البته شاید مهم‌ترین جنبه ریبوت مجدد Fantastic Four توسط مارول، ورود دکتر دووم به دنیای سینمایی مارول باشد. دووم یکی از بهترین ابرشرورهای کامیک و یکی از شخصیت‌های اصلی دنیای کامیکی مارول است. او این پتانسیل را دارد تا مانند لوکی و ثانوس به شخصیت خیلی مهمی در MCU تبدیل شود. بنابراین به احتمال خیلی زیاد، مارول قصد دارد از بازیگر خیلی بزرگ و مشهوری برای بازی در این نقش مهم استفاده کند تا بتواند چندین سال از حضورش در دنیای سینمایی مارول بهره ببرد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.