تاریخ اکران فیلم Guardians of the Galaxy 3 ساخته جیمز گان مشخص شد

11 December 2020 - 13:00

فیلم Guardians of the Galaxy 3 «نگهبانان کهکشان ۳» ماجراجویی عجیب و غریبی داشته است. به تازگی در نشست سهام‌داران دیزنی، کوین فایگی تایید کرد این دنباله موردانتظار در سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

همچنین اعلام شد جیمز گان (James Gunn) نویسندگی و کارگردانی یک ویژه برنامه Guardians of the Galaxy را برعهده دارد که سال ۲۰۲۲ از دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

علاوه بر این، سریال انیمیشنی کوتاهی با حضور شخصیت محبوب گروت هم در دست ساخت قرار دارد. هنوز جزئیاتی درباره این سریال منتشر نشده و نمی‌دانیم باید انتظار چه چیزی از این شخصیت جذاب داشته باشیم، چون تنها جمله‌ای که او می‌تواند بگوید این است: من گروت هستم.

این تصمیم خوبی توسط مارول حین انتظار طرفداران برای اکران آخرین فیلم سه‌گانه جیمز گان است، چون ابتدا قرار بود این فیلم آغازگر فاز چهارم دنیای سینمایی مارول باشد. اما پس از اخراج کوتاه‌مدت این فیلمساز از دیزنی، استودیوی برادران وارنر فورا او را برای نویسندگی و کارگردانی فیلم کامیک بوکی The Suicide Squad «جوخه خودکشی» استخدام کرد. حالا او باید قبل از آغاز کار روی Guardians of the Galaxy 3 ابتدا فیلم خودش براساس شخصیت‌های DC را آماده اکران کند.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.