نقش کریستین بیل در فیلم Thor: Love and Thunder مشخص شد

11 December 2020 - 13:30

چندماه پیش به اطلاع شما رساندیم بازیگر برنده اسکار کریستین بیل (Christian Bale) قرار است نقش منفی فیلم Thor: Love and Thunder «ثور: عشق و تندر» را در مقابل کریس همسورث (Chris Hemsworth) ایفا کند. حالا مارول تأیید کرده بیل در این دنباله ابرقهرمانی نقش گور سلاخ خدایان را بازی خواهد کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

پس از موفقیت چشمگیر Thor: Ragnarok «ثور: رگنراک»، که فروش جهانی ۸۵۰ میلیون دلاری داشت، تایکا وایتیتی (Taika Waititi) دوباره برای کارگردانی این دنباله و صداپیشگی شخصیت کورگ برخواهد گشت.

تسا تامپسون (Tessa Thompson) دوباره نقش والکری را در این فیلم بازی می‌کند. ناتالی پورتمن (Natalie Portman) هم در نقش جین فاستر به این فرنچایز برخواهد گشت و گویا در این فیلم به ثور مونث تبدیل خواهد شد که به سرطان هم مبتلا شده است.

گور سلاخ خدایان اولین بار در کامیک  Thor: God of Thunder #2 حضور یافت که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد. این شخصیت نامیرا در یک سیاره بدون نام بزرگ شده و قسم خورده تمام خدایانی که خانواده در حال مرگش را نجات نداده‌اند را از بین ببرد. او همچنین می‌تواند با سرعت زیاد پرواز کند و موجوداتی به نام برزرکرهای سیاه به وجود بیاورد. او قابلیت کشتن هر خدایی از جمله ثور خدای آزگاردی را دارد.

فیلم Thor: Love and Thunder قرار است در تاریخ ۶ مه ۲۰۲۲ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) اکران شود.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.