ارتباط Doctor Strange 2 و Spider-Man 3 تایید شد

11 December 2020 - 18:30
Doctor Strange

Doctor Strange in the Multiverse of Madness ازلحاظ روایی به فیلم پیشِ روی مرد-عنکبوتی یعنی Spider-Man 3 مرتبط خواهد بود. دنباله‌ی دکتر استرنج، به کارگردانی سم ریمی (Sam Raimi) با بازگشت بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) برای ایفای نقش جادوگر اعظم MCU همراه خواهد بود و مأموریت بسیار بزرگ‌تری نسبت به فیلم قبلی را بر عهده دارد که داستانش با دیگر پروژه‌ی MCU یعنی فیلم جدید مرد-عنکبوتی به کارگردان جان واتس (Jon Watts) متصل است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

در کامیک‌کان سن دیگو ۲۰۱۹ بود که رسماً تأیید شد Doctor Strange in the Multiverse of Madness کاملاً به کاوش در وجود و حضور ابعاد و دنیاهای موازی دیگر در MCU خواهد پرداخت، دنیاهایی که بخشی از آن‌ها طی عملیات “سرقت زمان” در فیلم Avengers: Endgame خلق شدند. پیش‌تر تأیید شده بود که سریال‌های جدید و انحصاری Disney+ یعنی Loki و WandaVision به این دنباله مرتبط خواهند بود و حتی الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen) در نقش اسکارلت ویچ در این فیلم حضور پیدا خواهد کرد. اما اکنون دیگر رسماً تأیید شد که این اثر به دیگر فیلم MCU یعنی فیلم بدون عنوان Spider-Man 3 مرتبط خواهد بود و حضور دکتر استرنج در دومین دنباله‌ی مرد-عنکبوتی جدید که محصول مشترکی از Sony و Marvel است را تأیید خواهد کرد.

معمار دنیای سینمایی مارول، کوین فایگی (Kevin Feige) در رویداد جدید دیزنی یعنی Disney’s Investor Day حضور پیدا و اعلام کرد که فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness در حال طی کردن مراحل تولیدش است و تولید آن کاملاً در لندن صورت خواهد گرفت. علاوه بر آن، تأیید کرد که این دنباله ازلحاظ روایت و خط داستانی به دنباله‌ی Spider-Man: Far From Home مرتبط خواهد بود؛ پیش‌تر شایعاتی حول تلاش Marvel Studios برای ساخت یک دنیای عنکبوتی یا به‌اصطلاح “Spider-Verse” منتشرشده بود.

Spider-Man And Doctor Strange

Spider-Man 3 مشغول طی کردن مراحل تولیدش در آتلانتای جورجیا است که به معنی همزمانی و تداخل تولید این دو اثر با یکدیگر است. پیش از آغاز فیلم‌برداری فیلم جدید مرد-عنکبوتی، اخباری مبنی بر حضور بندیکت کامبربچ در این فیلم منتشرشده بود؛ همچنین گزارش‌ها حاکی از آن بود که جیمی فاکس نیز (Jamie Foxx) قرار است در قالب الکترو از فیلم The Amazing Spider-Man 2 در این فیلم حاضر باشد. با توجه به انتشار چنین اخباری از حضور این دو بازیگر در فیلم مذکور و همچنین بازگشت جی.کی سیمونز (J.K. Simmons) در نقش جی. جونا جیمسون در فیلم Spider-Man: Far From Home، طرفداران متقاعد شده بودند که فیلم جدید مرد-عنکبوتی نقش بسزایی در تلاش مارول استودیوز برای ساخت دنیاهای چندگانه‌ی خود ایفا خواهد کرد. اینکه کامبربچ در فیلم حضور پیدا خواهد کرد یا خیر در حال حاضر رسماً تأیید نشده است اما با توجه به صحبت‌ها و اعلامیه‌ی جدیدی که فایگی انجام داد، طرفداران تقریباً مطمئن هستند فرضیه‌شان درست بوده است و کامبربچ نیز در فیلم حاضر خواهد بود.

درحالی‌که تأیید ارتباط دو فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness و Spider-Man 3 بسیار هیجان‌انگیز است اما سؤالی که پیش می‌آید این است: چه بر سر خط داستانی که در پایان «دور از خانه» شکل گرفت خواهد آمد جایی که هویت واقعی مرد-عنکبوتی فاش شد؟ جدای از آن، انگشتان اتهام برای به قتل رساندن میستریو به خاطر ویدیویی که رسانه‌ی Daily Bugle از چیزی که مثلاً آخرین لحظات کوئنتین بک بود منتشر کرد (که کاملاً تدوین و دست‌کاری شده بود) به‌سوی قهرمان جوان ما نشانه رفته‌اند. ایده‌ی دنیاهای چندگانه به‌اندازه‌ی کافی پیچیده است و اضافه کردن هر خط داستانی دیگری که باعث شلوغی فیلم شود چیزی به‌جز سردرگمی برای مخاطبان ندارد و این خوب نیست. این مسئله چیزی است که مارول استودیوز و سونی خیلی باید مراقب آن باشند.

منبع: Screen Rant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.