ایمان ولانی و تیونا پریس به فیلم Captain Marvel 2 پیوستند

11 December 2020 - 19:00

روند توسعه فیلم آینده مارول با نام Captain Marvel 2 زودتر از موعد انتظار در حال جلو رفتن است چرا که ایمان ولانی (Iman Vellani) ستاره سریال شبکه دیزنی پلاس با نام Ms. Marvel و تیونا پریس (Teyonah Parris) که در سریال WandaVision در نقش مونیکا رمبو این شبکه نقش‌آفرینی کرده است به جمع بازیگران فیلم Captain Marvel 2 اضافه شده‌اند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

بری لارسون (Brie Larson) بار دیگر به عنوان ستاره اصلی این فیلم در نقش کارول دنورز ملقب به کاپیتان مارول در قسمت دوم فیلم Captain Marvel نقش‌آفرینی خواهد کرد. وظیفه کارگردانی این سریال نیز بر عهده نیا داکوستا (Nia DaCosta) می‌باشد.

در ماه سپتامبر سال جاری، وب‌سایت ددلاین خبری را منتشر کرد مبنی بر اینکه مارول و دیزنی پس از مدت‌ها جست و جویی طولانی برای پیدا کردن بازیگر مناسب نقش کاراکتر Ms. Marvel بالاخره بازیگر مناسب این نقش با نام ایمان ولانی پیدا کرده‌اند تا او در سریال Ms Marvel شبکه دیزنی پلاس نقش‌آفرینی کند. کارگردان‌های که وظیفه کارگردانی این سریال را بر عهده خواهند داشت شامل عادل ال اربی (Adil El Arbi) و بلال فلاح (Bilall Fallah)، شرمین عبید چنائی (Sharmeen Obaid-Chinoy) و میرا منون (Meera Menon) می‌باشند. نویسنده اهل انگلستان با نام بیشا کی علی (Bisha K. Ali) وظیفه نوشتن فیلم‌نامه این سریال را نیز بر عهده خواهد داشت.

سریال Ms. Marvel شبکه دیزنی پلاس بر روی کاراکتری پاکستانی-آمریکایی با نام کامالا خان که در شهر نیوجرسی ایالت نیویورک آمریکا زندگی می‌کند تمرکز خواهد داشت. کاراکتری که او در این سریال نقشش را بازی خواهد کرد در کمیک بوک‌ها برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ و به عنوان اولین ابرقهرمان مسلمان مارول ظاهر شده و این کاراکتر توانسته است که سری کمیک بوک‌های مخصوص به خود را داشته باشد و پس از آن نیز قرار است که این کاراکتر تبدیل به اولین قهرمان مسلمان Marvel Studios در دنیای سینمایی مارول شود.

تیونا پریس نیز نسخه مسن‌تر کاراکتر مونیکا را که توسط آکیرا اکبر (Akira Akbar) در قسمت اول فیلم Captain Marvel ظاهر شده بود را در قسمت دوم این فیلم ایفا خواهد کرد. فیلم Captain Marvel که در سال ۲۰۱۹ اکران شده بود توانسته است فروشی بالغ‌بر ۱.۱۳ میلیارد دلار را در باکس آفیس جهانی کسب کند. تیونا پریس علاوه بر نقش‌آفرینی در قسمت دوم این فیلم، پیش از این نیز در سریال WandaVision شبکه دیزنی پلاس که قرار است در تاریخ ۱۵ ژانویه سال بعد (۲۶ دی ماه ۱۳۹۹) در این شبکه به نمایش درآید ایفای نقش کرده است.

فیلم Captain Marvel 2 برای اکران در تاریخ ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲ (۲۰ آبان ماه ۱۴۰۱) در سینماها برنامه‌ریزی شده است.

منبع:‌ ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.